Wat dragen we vandaag? Deel XXV

Mijn favoriet…

25 likes

10 likes

27 likes

Even een wandeling met de hond samen met de Squale

13 likes

Goeiemorgen :four_leaf_clover:

17 likes

Fijne zondag!

11 likes

33 likes

23 likes

17 likes

Het lijkt echt of bij dit horloge alles goed en degelijk is gemaakt.
De clasp is top en verstelbaar, de lume is langdurig, de rubberen band is heerlijk soepel, de bezel actie is heel fijn en ook de kroon voelt stevig…en het horloge is gewoon een mooi afgewerkt stuk staal, niks voelt fragiel ofzo Ik sta ervan te kijken dat ze deze kwaliteit voor dit bedrag op de markt zetten.
Zou je eigenlijk es moeten proberen Ralph :ok_hand:t2:

1 like

28 likes

Ik vind de Oris Aquis in het groen ook wel mooi. Ik ben alleen wel benieuwd naar de maatvoering bij Oris hoe deze uitpakt. 39,5mm of 43,5mm. Die laatste is denk ik behoorlijk aan de maat.

1 like

Die 43,5 mm vh nieuwe model schijnt kleiner te vallen dan de 43mm van het oude model. Dit zal jou zeker wel passen, zo naar jouw andere horloges gekeken.
Groen = doen, zeker in jouw collectie :wink:

2 likes

Nog een weekje! :sunny:

28 likes

Ja maar toch vind ik bijna 2k (retail) voor een Oris een boel geld. Voor iets meer komen er al weer wat Breitling, Tudor en Omega’s of Cartier Tanks om de hoek kijken. Of de Doxa Sub300T.

1 like

Ik heb net een groene aquis gekocht, absolute aanrader! Ik heb voor de 39,5mm gekozen.

25 likes

Nog een weekje en dan weer weg? Of nog een week onafgebroken om de pols?

Klik … :sunglasses:

Staat een F1 waggie op de achtergrond! :wink:

2 likes

Bakje :coffee: bij de “oude” vrouw.

15 likes

Maar is Oris zoveel slechter dan een Tudor, Breitling of een Omega (van ongeveer dit bedrag)?

2 likes