Wat dragen we vandaag? Deel XXV

Racing green, kobalt blauw, loodgrijs. Think out of the box ?! :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

10 likes

Het is juwelier Sellink uit Winterswijk, de horloges die hij aanbied zijn technisch in goede staat, maar dit is allemaal al meer dan een jaar geleden. Dus de kans dat die Tissot er nog ligt lijkt me niet zo groot. Als je een beetje in de buurt van Winterswijk woont, zou je er een keer langs kunnen gaan, hij heeft altijd wel iets leuks in de de etalage liggen. M’n Omega handwinder loopt perfect en mijn ervaring met de service van deze juwelier is uitstekend. Een paar maanden nadat ik de Omega heb gekocht, bleek de kroonstift niet in orde, deze heeft hij zonder extra kosten vervangen. Het duurde wel een maand of twee, omdat hij een nieuwe kroonstift moest bestellen. Voor deze Omega handwinder heb ik niet erg veel hoeven te betalen, ik draag deze graag en vaak. De diameter van de Tissot zal 33 of 34 mm zijn en de staat van het horloge zal prima zijn, het is een betrouwbaar adres!

2 likes

19 likes

16 likes

De Suka-Strap inrijden :wink:!

3 likes

Met zo’n 3602 of 3603 kaliber erin :+1:t4:

Idd erg leuk in een polshorloge met doorzicht-achterkant. Genoeg te krijgen ook nog. :grinning:

1 like

Toch wel echt de max voor mijn 16cm polsje :stuck_out_tongue:

12 likes

Dual time. :sweat_smile:

7 likes

12 likes

10 likes

Lunchtijd

14 likes

Dag Hans,

dank voor je uitvoerige en fijne respons. Ik woon evenwel in Leuven (België) en zelf laat ik mijn horloges steeds een uitstekende ‘beurt’ geven door @Freddy, die in mijn omgeving woont.
Nu in coronatijden mijn vakantie naar Shetland werd geannuleerd kan ik misschien deze zomer eens een uistapje maken naar Winterswijk (als ik je zo hoor, maar deze plaats zal ik eerst zal moeten googlen :slight_smile: ).

mvg, Luc

1 like

De na🙂:

(foto aanklikken voor scherpte)

7 likes

10 likes

20 likes

16 likes

37 likes

21 likes

Goedemiddag iedereen.

6 likes