Allemaal snot dan?
Cool ding zo’n 556
Bij elke sinn mis ik die ex-656 van me.
De tering gast, scherp als een vokking mes.
Na hem twee keer eerder gehad te hebben in andere configuraties is de Sumo weer terug, dus vandaag draag ik mijn NA!
Het systeem waarmee de schakels gemonteerd zijn is mijns inziens behoorlijk verbeterd!
Mooi, veel draagplezier.
Zomerklokje voor als je actief gaat zijn zag ik in je zoekertje, … in camouflagekleuren, helemaal goed zo! Snel gevonden ook.
Onverwacht genoegen deze Buurse Weizen! De NY0040 heeft in alles mijn verwachtingen overtroffen, maar ik had net zo goed een SKX gekocht, al is het kunnen opwinden van een horloge wel handig vind ik. Sla je slag, zo komen regelmatig voor minder dan 200 voorbij en zijn elke cent waard.
Dankjewel man! Ik heb hem “in het wild” gevonden in een Schoonhovense juwelierszaak op de weg terug van m’n werk naar huis. Boffen!
Bij de juwelier! Haha.
Gewoon lekker nageltjenieuw, eigen naam op het bonnetje… voelt als een cadeautje! Enjoy.
@MannetjeMar, wat voor een band heb je eraan geschroefd? Is dat OEM of een ISOfrane ofzo? Staat 'm best goed zo te zien.
Subliem
Thenks! Dat is een 24 mm Isofrane (incl. vanille luchtje)… staat hem echt rete goed al zeg ik het zelf