Wat dragen we vandaag? Deel XXVI

Collega @SAT heeft het licht vandaag uit gedaan, om tien voor 1. Hij is de enige officiële licht uitmaker .:wink::+1:

Maar jij hebt net het echte grote licht in je zaak uitgemaakt volgens mij. Ik hoop dat je lekker gewerkt hebt en wens je welterusten. :slightly_smiling_face: Wat drink je dan als je klaar bent? Cola Bacardi? Met ijs zo te zien. :wink:

1 like

Maar dit is juist je ontspanning ,dus ook belangrijk .

1 like

Verdikke. Ik heb te maken met geduchte concurrenten zie ik wel. Ze zitten altijd aan het elastiek… :man_facepalming:

Als de zaak leeg is neem ik altijd wat strafs om de sores niet mee naar huis te nemen. En dat is inderdaad geen Pernod haha. Veel ijs betekent 50/50 drankjes in mijn tent. Bacardi en Coca cola is brood en boter inderdaad. To top it off een mooie Pineau des Charentes.

3 likes

Daar heb je zeker gelijk in Dan… :slightly_smiling_face:

1 like

Leuk om te lezen…:slightly_smiling_face: Ik ben geboren in een horeca familie en herinner me dat mijn vader na sluiten altijd aan de bar ging zitten uitblazen met een cola/jonge borrel en daar intens van genoot. Amsterdam… 50 jaar geleden…:wink:

3 likes

Kinderen van een kastelein vallen vaak te betrappen op een enorm grote kennis/voorliefde van excentrieke dranken. Gaat die vlieger hier ook op?
(No pun intented)

Als de officiële titel al vergeven is ding ik graag mee in het officieuze klassement :joy:.

Ik zie vaak dezelfde avatars nachtbraken. Vind ik mooi :v:

4 likes

Ik ben zeker een Bourgondiër… kan niet anders met mijn achtergrond. :wink:

Hahaha… je hoort er al bij kerel!:+1:

Er is trouwens in het off topic gedeelte een echt nachtbrakers topic. Ik kom daar nooit, maar ik geloof dat er best wat core members zijn.:grinning:

Wij hebben hier ons eigen zeer kleine gelegenheids gezelschapje wat elkaar dagelijks een goede nacht wenst.:slightly_smiling_face::+1:

2 likes

Tja ik dus ook niet .
Maar ik zit nu op mijn werk dus telt het eigenlijk niet mee . Vanaf maandag ben ik weer een week vrij en dan dus ook niet meer zo actief in de nacht .

3 likes

Ben nog niet trust level waardig om dat te kunnen inzien maar ik weet via @Nico dat het niet mijn kopje thee is. Geef niet zoveel om ontbijtgranen.

Hoe meer Bourgondiërs hoe beter de sfeer imo.
Dit is al genoeg off-topic denk ik. Te weinig horloges!

Ik doe mee met het weltrusten wensen heren. Bij deze!

Cheers.

4 likes

Slaap lekker kerel! Ik stap er nu ook nog een uurtje in.:+1::wink:

1 like

Jij bent over 2 uurtjes klaar volgens mij. Slaap lekker straks!:slightly_smiling_face:

3 likes

19 likes

Goedemorgen

15 likes

Moguh!

image

9 likes

:joy::+1:

Goedemorgen, hierbij wat non-:robot: generated content…

16 likes

Eindelijk Raceday! Tijd voor de Tissot T-Sport Racing! Deze staat echt symbool voor racen, schakelpeddels rechts, luchtinlaten links, steeringwheel in de dial, beter wordt t niet! :checkered_flag: (klik voor scherpte!)

14 likes

Een handwindertje!

28 likes

Wat heb jij toch prachtige modellen :heart_eyes::heart_eyes:

Veel draagplezier :ok_hand:t2:

2 likes

Goedemorgen allemaal

18 likes