Collega @SAT heeft het licht vandaag uit gedaan, om tien voor 1. Hij is de enige officiële licht uitmaker .
Maar jij hebt net het echte grote licht in je zaak uitgemaakt volgens mij. Ik hoop dat je lekker gewerkt hebt en wens je welterusten. Wat drink je dan als je klaar bent? Cola Bacardi? Met ijs zo te zien.
Verdikke. Ik heb te maken met geduchte concurrenten zie ik wel. Ze zitten altijd aan het elastiek…
Als de zaak leeg is neem ik altijd wat strafs om de sores niet mee naar huis te nemen. En dat is inderdaad geen Pernod haha. Veel ijs betekent 50/50 drankjes in mijn tent. Bacardi en Coca cola is brood en boter inderdaad. To top it off een mooie Pineau des Charentes.
Leuk om te lezen… Ik ben geboren in een horeca familie en herinner me dat mijn vader na sluiten altijd aan de bar ging zitten uitblazen met een cola/jonge borrel en daar intens van genoot. Amsterdam… 50 jaar geleden…
Kinderen van een kastelein vallen vaak te betrappen op een enorm grote kennis/voorliefde van excentrieke dranken. Gaat die vlieger hier ook op?
(No pun intented)
Als de officiële titel al vergeven is ding ik graag mee in het officieuze klassement .
Ik zie vaak dezelfde avatars nachtbraken. Vind ik mooi ️
Tja ik dus ook niet .
Maar ik zit nu op mijn werk dus telt het eigenlijk niet mee . Vanaf maandag ben ik weer een week vrij en dan dus ook niet meer zo actief in de nacht .
Eindelijk Raceday! Tijd voor de Tissot T-Sport Racing! Deze staat echt symbool voor racen, schakelpeddels rechts, luchtinlaten links, steeringwheel in de dial, beter wordt t niet! (klik voor scherpte!)