Voor nu deze:
En hopelijk later vandaag twee nieuwe toevoegingen aan de collectie. Een daarvan heb ik zelf hard aan moeten werken :D. Niet voor, maar AAN moeten werken. Stay tuned dus!! Gaat hier en daar op HF nog wel verschijnen
Nondeju wat n lekkere banden.
Zeker! Heb zitten zoeken naar een knalgele Tropic voor aan de Subdelta, leek me gaaf voor de zomer. Een aanstaande NA vervult echter mijn hunkering naar een gele band dus wellicht wordt het toch wat anders. Als test hoe ik dat vind dragen heb ik via HF een setje van 3 Tropic banden op de kop getikt. De blauwe die je hier ziet zit op dit moment aan mijn Meistersinger Salthora Meta X Blue, de olijf-groene dus aan de Subdelta en de helder-groene band is weer vertrokken.
De Tropic die ik had gevonden in geel is tegen de 90 euro incl. verzenden dus vond dat een beetje gortig voor een gokje. Geen eerdere horloges met dergelijke banden gehad. Dit setje voor minder dan drie tientjes over kunnen meen ik dus dat leek me wel een goede optie. Beetje stugge bandjes, maar daar merk je al snel weinig meer van! Aanrader op de Quattro voor degene die hem ook hebben!
De Ouwe Stomp
Als het geen herrie maakt als in de jaren 80, is het alsof ik überhaupt niet werk.
Fijne dag allemaal! Zojuist las ik op Post.nl dat er een pakketje uit Hölstein Zwitserland onderweg is :
Van Oris!
Spannend Hans!
Haha, geen horloge hoor, maar een boekje denk ik.
Spannend!