In tegenstelling tot velen vind ik de stalen band echt heerlijk. Echt een zijdezachte brush!
Nog een paar van dit soort posts Marcel en voor je het weet ben je TL2 en kun je hier flipperen!
Boem!
Dit ding straalt een groter bereik aan waanzinnig uit dan dat mijn camera vast kan leggen
Na-topic met extra veel macro’s volgt uiteraard nog
Vrije dag thuis dus tijd voor een watch die wat mag meemaken, m’n Casio Royale, nu enkele dagen op een donkergroene nato type band met lederen aanzetjes. Het geeft hem een heel coole look.
Elke keer ik deze aandoe denk ik, ik ga er vanalles aan doen en uniek maken… maar elke keer ik opzoekwerk doe naar mods denk ik dan weer dat ik hem origineel wil houden. Wat een tweestrijd. Ik denk dat ik best een 2de koop en die uniek maak.
Krijg het zwaar vermoeden dat je niet in NL zit. Of misschien in het noorden van het land. Hier is het al de hele ochtend donker en regenachtig. ️
Beterschap Charles.
Mijn fotoreeks mag je gerust een hommage noemen . As hij je niet bekend voor komt, dan zit je te weinig op het forum denk ik hahaha.
Om in de stijl te blijven van mijn hommage heb ik deze achtergrond erbij gezocht op de computer (en is dus niet de plaats). Bij mij is het helaas ook regenachtig.