Wat dragen we vandaag? Deel XXVI

14 likes

Fijne vrijdag :hugs:

25 likes

Heel tof deze! :sunglasses:

1 like

22 likes

Deze weer eens na weken de Apple Watch om te hebben gehad.

11 likes

24 likes

Ik dacht dat ik klaar was met duikers, totdat ik deze weer eens om deed.

12 likes

Welk type is het eigenlijk?

24 likes

Dank je kerel,

Heb er een paar: de blue moon (deze dus) en de old fashioned, heb ook de mockingbird (groene wijzerplaat) gehad, maar die heb ik aan mijn broertje gegeven. Daarnaast nog wel een paar bijzondere Seiko’s :see_no_evil:

Geweldig vind ik het vinden van een ultieme leren band voor dit soort horloges. Krijgen daarmee een eigen identiteit :ok_hand:

2 likes

NOG niet op uitgekeken :sweat_smile:

1 like

Dat is de topper vind ik. Zoals je weet ben ik er dol op; zeker in combinatie met die prachtige band die jij erop hebt zitten. Ik ga toch eens op zoek naar zo’n Old Fashioned. :slightly_smiling_face::ok_hand:

1 like

Haha. Goed bezig!
Ben je al weer een beetje uit de lappenmand trouwens?

1 like

Hoi,

Een jazzmaster seaview chrono automatic.

Gr. Marc

1 like

4 likes

7638052b71f668e1d830c66310f311b2064d75f2_1_375x500

Even een kleine poetsbeurt!

16 likes

Dank je wel, ik vind hem echt heel mooi.

1 like

Hoi Bastiaan,

Dank je; wat aardig dat je daarnaar vraagt! :blush: Het gaat gelukkig een stuk beter, alleen veel conditie/ spierkracht verloren tijdens een week in de lappenmand en op mijn leeftijd (ik nader de 60) merk je dat echt. Vanaf maandag weer aan de bak met de personal trainer. Zij zal er weer met de zweep overheen gaan…:sweat_smile::grimacing:

Fijn weekend man! :+1:

11 likes

De Tudor voor zo lang het nog gaat duren. Ik heb m’n zinnen gezet op een Sinn chrono. En als dat gevoel eenmaal de kop opsteekt…

19 likes

Goed om te horen dat je aan de betere hand bent Niglo!

1 like