Wat dragen we vandaag? Deel XXVI

21 likes

Lekker klatsert zeg :sunglasses::+1:

1 like

19 likes

Blancpain? En buiten die ik noemde :thinking: zou het zo niet weten.

1 like

Aquatimer?

Vandaag toerist in eigen land. Rondje lopen op de Zaanse schans. (ik ben er ook nog nooit geweest)

34 likes

Quartz vandaag😜

10 likes

Mwaaa… vindt ik wel mooi; maar ooit gepast en toen was de liefde een beetje over :sweat_smile: Misschien moet ik gewoon een North Flag op stalen band nemen… maar eerst eens even afwachten in verband met een mailtje over de Deepsea dat ik zojuist verzonden heb :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Fijn weekend!

31 likes

Succes!

1 like

Sumo time

11 likes

Hey weer ingecheckt :smiley: :pray:t3: Welkom terug!

1 like

Like omdat je weer terug bent :+1:, horloges met steentjes is niet echt mijn ding :thinking:

1 like

De halve wereld over geweest. Afgelopen week nog kennis laten maken met zand en zout water in de Caraïben, enkele krasjes opgelopen maar glimt verder nog mooi.

34 likes

Deze vandaag …

11 likes

Ha die Vostok! :grinning: aan de pols vandaag, tijdens het aperitief in Maison Niglo…:wine_glass:

Fijn weekend gewenst!:+1::wink:

18 likes

Hallo Daniel,

Van harte welkom op het enige echte Horlogeforum van de hele wereld!:sunglasses:

Wat een prachtig horloge heb je om.:ok_hand::heart_eyes:

Dit is de tweede op het forum in die configuratie…

Hier groetjes van die van mij; een iets jongere broer…:wink:

Heel veel plezier gewenst hier en nog veel mooie horloges.:+1:

24 likes

Molequin heeft er een klant bij… …kwaliteitsgevoel is echt passend bij de prijs. :ok_hand: Handgeschreven welkomst briefje…

De Mistral in korte versie. Laat die :sun_with_face: maar terugkomen!

Een 16 mm Omega gesp is onderweg, maar de meegeleverde gesp is ook al een klasse apart.

25 likes

12 likes

23 likes