Wat dragen we vandaag? Woensdag 19/8/2015

Oris Maldives LE!

5 likes

Nice! Groot, maar jij kan em hebben!

1 like

Als vroeger iemand riep "laten we met z’n allen in de sloot springen! " was ik vaak de eerste en enige die in de drek belandde. Dat gevoel krijg ik nu ook een beetje dankzij @Monaco… :stuck_out_tongue_winking_eye:

6 likes

Geweldig mooi horloge :+1:

Ook een mooie Dupont aansteker!

1 like

Voor mij deze (nog), weet niet hoelang, flipperdrang begint weer op te komen… :smile:

7 likes

Na wat inspoelen,

Deze dus

Have a nice day,
Elf.

6 likes

ā€œEindelijkā€? Je moest eens weten, hoe lang ik al op sommige horloges wacht! :no_mouth:

Toch gefeliciteerd, dat je 'm al zo snel hebt kunnen kopen/vinden! :smile:

1 like

Duiker op leer

5 likes

Ah, daar is -iešŸ‘

Beetje weemoedig?? :cry:

1 like

Mijn nieuwe aanwinst:

2 likes

Nee, gewoon leuk om hem te zien hier :smile:

1 like

Vandaag draag ik de C3-SWKR deze heb ik al een tijdje niet meer gedragen kom ik er vandaag achter dat de datum verzet niet meer functioneert

1 like

Deze Armani op m’n nieuw nato van TheNatoStrapCo en ja dat is een kras :frowning:

Weer lekker m’n spork…

4 likes

gnif

Wat kleinere Duitser dan gisteren - scheelt 11 mm… Compressor-kastje, 33 mm.

Aardig trivia-verhaaltje: Tijdens mijn horlogecursus-opleiding 8 jaar geleden (alweer), had docent M. K. (veel mensen weten genoeg denk ik) een lade met ā€œzooiā€ in het lokaal als oefenmateriaal. Na service van het uurwerk, nieuw glaasje en correctie van de te platte kastbevestigingsplaatjes is het best een aardig ding geworden. Dus ik gooi een balletje op of ik de ZentRa wellicht voor een zacht prijsje mee kan nemen. ā€œDaar ga ik eens diep over nadenkenā€. Ik een weekje later… ā€œehm… M., heb je nog nagedacht over die ZentRa…?ā€ - quasi-boze blik - ā€œStop 'm gauw in je tas voordat ik me bedenkā€. :relaxed:

Ding loopt als een tierelier, draag 'm veel te weinig.

Doosje op de achtergrond was 5 euro all-in op eBay.

8 likes

Leuk! Zie 'm nu pas…

Mijn eerste automaatje, gekregen op mijn 20e verjaardag van pa en ma. Ik vind het nog steeds een mooie klok.

2 likes