Hee kerel, is het een beetje vol te houden op de camping met de hitte? Zal 's nachts wel warm zijn…
na 2100 is het lekker verder pffff hahah
meerendeel in en om het zwembad
Ook op de camping
Ook met micro verstelling
Ook warm
Edit: 4 SMPc’s in de laatste 9 posts, wat zijn ze schaars
Toevallig op de Pallegarste?
Nee de Peel in Asten. Mini camping maar MET zwembad
die heb je ook wel nodig nu haha!!
Geniet ervan Richard! Fijne vakantie nog!
Zou vandaag de dag zijn? Eens even kijken…
Even zien wat er op de sluiting staat…
Yup. Het is een Rolex.
Met een GMT wijzertje.
En naar verluidt is hij Superlatief.
En tot slot een fixed bezel en crown guard.
Nee… dat geloof ik niet… Je plaagt vast maar een beetje Of heb je een zonnesteek opgelopen?
Voor mij geen Rolex vandaag, maar wel deze mooie ‘Oris Divers 65 Deauville’…Dat is een hele mond vol met deze hitte… maar wél met dit warme weer een van mijn fijnste horloges.
Iedereen heel veel plezier gewenst vandaag en indien nodig: sterkte met de hitte!
Natuurlijk zit ik maar wat te stangen. Een vriend van mij heeft zo’n ding van een klant gekregen, en vond dat ik leuke foto’s maak.
En eerlijk gezegd? Doe mij de Stargate maar. De polar plaat is creme en plat, terwijl de Stargate een lichte sunburst heeft. Zoals je onder macro ziet zijn de indices van de Rollie verbazingwekkend slecht afgewerkt. Ik zie gewoon imperfecties die er niet zouden moeten zijn.
Maar goed. Hij vind z’n foto’s leuk.
Het horloge ook nog, nadat jij hem nauwkeurig op alle imperfecties hebt gewezen?
Fijn dat alles goed met je is! en inderdaad… je maakt heel mooie foto’s.
Overigens vond ik die Rolex je wél goed staan…
Zero fucks given. Dit is een gezellige sarcastische Joods-Braziliaans-Amerikaanse relnicht die de hele wereld rondvliegt om foto’s te maken voor de Insta accounts van miljonairs en biljonairs. Wij kennen elkaar nu zo’n 24 jaar, en beledigen elkaar met de grootste lol al even lang.
Dit horloge heeft ie van een biljonair-klant gekregen omdat hij de goede man had gezegd dat z’n vader 'm ooit een Explorer had gegeven die kwijt is.
Hij heeft 'm al op een keramische vloer laten knikkeren, dus het glas is al eens vervangen. Je ziet, en dat vind ik wel cool aan zijn Polar, dat er goeie wabi-sabi op komt. Krasjes en butsjes, dat horloge is vier jaar oud en heeft al een best leven over de hele wereld achter de rug.
Het is z’n daily beater. En dat waardeer ik echt. Geen kluishorloge, geen investeringsobject.
En hij laat jou foto’s maken?
Aaah, ok, hij wilde even rellen!