Wat dragen we vandaag XIV

14 likes

Heerlijk zomerhorloge

7 likes

Deze knipoogde naar me vanuit de doos.

42 likes

Gefeliciteerd! Mooie aanwinst!

1 like

Goeiemorgen !
WĆ t een mooi horloge.

(98% van de Credor-specialisten vindt dit ook.)

13 likes

Feestelijk horloge vandaag, moeders en nichtje tegelijk jarig :cake:

20 likes

Race weekend :wink: :checkered_flag:


10 likes

Ook wel weer lekker met deze temperatuur in de tuin.

25 likes

Inderdaad, niet te warm, dus tijd voor leer. :smiley:

33 likes

Ik ben geen Credor specialist, maar ik vindt het ook. :+1:

1 like

21 likes

Mijn NA Awake Blue Reef

NA topic hier:

25 likes

Goedemorgen

10 likes

Tot dusver de enige Rus hier op het strand :wink: :sunny:

13 likes

Ik ga het niet tegenspreken maar waar heb je die info vandaan?

12 likes

:joy::wink: gewoon dikke duim… was een verwijzing naar een recente klimaat-ā€˜discussie’ alhier.

1 like

Deze weer, draagt heerlijk. Zelfs te pruimen op de originele rubber, zeer comfortabel.

20 likes

Is het geen plaatje ?

34 likes

Flieger op NATO. Lekker plat, lekker van maat, eminent afleesbaar en gewoon fijn.

27 likes