Goedemorgen! Deze band bevalt zo goed, dat ik nog geen andere om heb gehad! 
36 likes
Ik vind het een Beauty.
Nog even een keertje de limited edition Fuyugeshiki om voordat hij in de verkoop gaatā¦
Indien je interesse hebt kan je een PB sturen voordat hij voor iedereen in het blauwe gedeelte staat 
16 likes
Goedemorgen. ā¦Ontbijtje in de tuin met zelf gefokte aardbeien en bessen.
Het brood, de eieren, de ham, de boter en de koffie zijn niet zelf gemaakt.
En het eerste ontbijtfotomomentje met de Aquis

28 likes




























