De dames wilden naar Florence. Vaak geweest maar nooit in het hoogseizoen. En nooit meer!
Haha!
Dank dank! Ik moet zeggen dat het gevoel van een “gouden klatser dragen” nu wel weggeëbd is en dat ik hem nu meer waardeer vanwege hoe klassiek hij eigenlijk is.
Ik ben zo ontzettend blij dat ik deze gekocht heb, het is echt een partner in crime. Maar dat is de DJ ook voor mij. Die kan onmogelijk van de eerste plek gestoten worden vanwege het gevoel en de gedachte erachter
En yes, ik zal weer polywatch bestellen, maar dat zeg ik al een maand tegen mijzelf .
Weer van gister 8:00 tot vandaag 8:00 getimed, hij loopt gelukkig nog op +5 sec per dag
Ja heel mooi ook, heb mijn 65 nog niet op leer geprobeerd. De stalen band zit heerlijk.
Wat is de L tot L afstand van de 40 mm.
Officiële specs 47.5mm. Ik meet iets van 48.2mm van puntje tot puntje.
Oké, de 42 is precies 50 mm. Hier heel lichte twijfel over hoe die op mijn pols valt
Pols is ongeveer 17.5 cm.
Het is ook meer dat de band al naar onder gaat terwijl de lugs nog recht staan
Staat prima! Kijk eens in de spiegel naar je horloge, dan valt het helemaal mee. De stalen band laat je horloge trouwens ook groter dragen.
Daarnaast, hoe vaak kijk je in een hoek van 90 graden naar je pols? Ik eigenlijk nooit, alleen voor een foto ofzo. Als ik voor de tijd kijk, is het vaak deze hoek:
en dan zie je genoeg van de band.
Schitterend!
Haha ja klopt het valt mij eigenlijk alleen op als ik naar foto’s kijk van mijn horloge. Kijk ik gewoon of via een spiegel zie ik het niet
Hoe hou je die sluiting zo perfect? Ik kijk echt goed uit wat ik doe, maar heb toch wel krasjes erop. Bij jou helemaal niks.
Ik blijf dit één van de mooiste horloges vinden! +1