Wat dragen we vandaag XIV

42 likes

Awake Blue Reef

18 likes

Seiko vandaag.

20 likes

In de schoolvakanties werk ik al jaren als pianist mee met koor studie/werkweken, dan ben ik 8 a 9 dagen weg, soms naar Zuid Frankrijk of Zeeland of beide. Nu ben ik sinds enkele dagen weer terug en dan vieren we dat altijd met een etentje😃. Van Der Valk en dan dit keer Hengelo is daarbij een beetje traditie geworden.

8 likes

Vandaag deze nomos topper weer s om. De achterkant is zo mooi dat je m bijna andersom gaat dragen! Fijne dag allemaal!

20 likes

Leuk!

In dat geval gaan wij daar eens appelmoes eten. We komen er vaak, wonen nogal in de buurt!

3 likes

Dank je wel, de 601 is nu net terug van een reparatie, er is o.a. een nieuwe kroonstift ingekomen. Het kostte gelukkig niets, het viel nog onder garantie, de Omega is nog maar ongeveer 60 jaar oud😃.

3 likes

Moet je echt doen Hans, de appelmoes is daar super😃!

2 likes

20 likes

Stijltje!
Hoe is de zon daar? Hier aan de CĆ“te d’Azur nogal brandend :roll_eyes:

Vandaag een grote vintage ZIM om

15 likes

Valt wel mee aan de Toscaanse kust. Graad of 30. Maar misschien komt dat omdat ik Nederland gewend was. :sun_with_face:

3 likes

Qua warmte is het hier 35C in de schaduw. Maar droge hitte en 's nachts tegen de 20 graden. Al met al goed vertoeven. 35C in Nederland betekent levend gestoomd worden. De zonkracht hier is wel heel hoog, bedoelde ik in mijn vorige bericht.

1 like

Groet’n vanaf de Camping :grinning: :sun_behind_rain_cloud:

29 likes

Golden oldie Edox

18 likes

Een wissel, i.v.m. een uit te voeren taak vanavond.

9 likes

Vandaag deze, behalve toen ik er deze foto van maakte (eigenlijk een focusstack van 25 opnames).

19 likes

31 likes

De beach ehhh seamaster grab & go

34 likes

De navigator weer om de pols.

9 likes