Wat dragen we vandaag XIV

25 likes

12 likes

Goedemiddag

Mevrouw SAT vindt dat de Alpinist haar beter staat. Dat vind ik ook heb ik gezegd :lying_face::lying_face::lying_face:

28 likes

Vandaag binnen gekregen een ska 761…

13 likes

Bandje hoor je alleen wel voor het roken van de sigaar te halen :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Gaaf ding!

Mocht je hem ooit voor een Aquis willen ruilen :wink:

1 like

Dikke like voor de rode schoonheid! :ok_hand:

1 like

Mijn geboortejaar horloge

31 likes

Er moet helemaal niets.

Je plakt toch ook het merkje van je horloge niet af omdat het mogelijk patserig over kan komen?

2 likes

Nee man!

4 likes

27 likes

Ach als we over patserigheid hier op het forum gaan beginnen… :wink:

Maar de sigarenroker weet dat je, als je het bandje verwijderd, je de kans loopt dat er een beetje lijm op de sigaar is achtergebleven en je de sigaar beschadigd… Gewoon lekker laten zitten en tot een centimeter vóór het bandje oproken.

4 likes

Precies dat. Als hij na een tijdje warm wordt, laat het bandje ook gemakkelijker los.

Ik zal al wat dekbladeren kapotgetrokken hebben…

soms is hij zo lekker dat im hem nog verder rook

2 likes

Nee dat is nog langer geleden, dat was nog in het MS-DOS tijdperk, dit was al Windows tijd. :sweat_smile:

2 likes

Toch maar de stalen band gekocht voor de mini turtle. Is er een betere every day watch…? Formaat is ideaal, uurwerk loopt accuraat en de lume gloeit heel de nacht door. :man_shrugging:t2::fire::fire::fire:

21 likes

18 likes

Afplakken is iets anders dan er afhalen… :upside_down_face:

24 likes

Prachtige wijzerplaat!!

1 like

Bij een beetje knappe sigaar hoor je het bandje er zo af te schuiven. Als het zo strak of vast zit gaat er iets niet helemaal goed :grin:

1 like