Dat is mien toch een dikke klatsert mien jong
Nice! Van harte gefeliciteerd
Schitterende klok!
Cohiba
Ferrari!!!
458 italia?
Tell me more!
Colibri, het enige merk dat mijn vader gebruikt voor zn sigaren hardware!
Qua opbouw vergelijkbaar denk ik maar veel dunner en soepeler. Daardoor wel minder geschikt voor zwaardere/hogere horloges, een SKX bijvoorbeeld zou ik er niet aan hangen omdat die dan wil kantelen. Voor een Breitlight echterā¦
Hallo Heren en Dames, op dit late uurā¦
Omdat ik mijn zeer bescheiden āruimtevaart collectieā wilde uitbreiden was ik al een tijdje op zoek naar een Seiko āPogueā (astronaut Kolonel William Pogue droeg dit horloge in 1973 tijdens zijn ruimtereis in de Skylab 4 missie. Aan zijn linker pols, want de NASA issued Omega Speedmaster droeg hij rechts)
Alom gerespecteerd forumlid Willem-Jan @wilfox raakte hiervan op de hoogte en bood mij zijn in zeer mooie staat verkerende exemplaar aan. Na een vriendelijke berichtenwisseling heb ik geen moment geaarzeld en ben ik akkoord gegaan met de deal. En ik heb er geen spijt vanā¦
Vanmiddag arriveerde hij aangetekend in Huize Klokkengek, de Pogue, en wat een mooi horloge is dat!!! Mooier dan door Willem-Jan omschreven en ook nog vergezeld van de nodige cadeautjes waaronder een exemplaar van Watching en een handgeschreven kaart. Dank je wel man!
Met dank aan forumlid Willem-Jan hier een eerste foto; later volgen de āwrist shotsā van dit prachtige horloge⦠Welterusten allemaal en fijn weekend nog!
Beter smeren Louis!
Yer frying like a duck
Bijzondere Seiko Harry, mooi! Leuk dat dit zo is gelukt, een verzameling aanleggen met een thema geeft onze liefhebberij een extra dimensie. Zo wil ik langzamerhand mān Omega verzameling (4 stuks momenteel) uitbreiden, de volgende stap voor mij wordt een Speedmaster. Ben er alleen nog niet over uit of het een 39 mm reduced met kaliber 3220 of een professional wordt. Vooral voor de laatste moet dan nog wel even gespaard worden.
Groeten Hans
Heel erg mooi Harrie! Gefeliciteerd met deze aanwinst