Wat dragen we vandaag XIV

Goedemorgen! :sunny:

33 likes

16 likes

Wat heb ik je gemist. 3 weken zonder elkaar.
Fijn dat je er weer bent.

42 likes

Morning! Vandaag weer eens deze, al had ik geen zin om de datum goed te zetten…

30 likes

Eerste werkdag na de vakantie. :expressionless: Fijne dag HF!

18 likes

44 likes

In het afgelopen voorjaar kocht ik deze ongeveer 60 jaar oude Omega met kaliber 601 bij juwelier Sellink in Winterswijk. Twee maanden later bleek dat de kroonstift “los” zat en ben ik terug gegaan met het horloge. Zij zouden het in orde maken, maar Omega kennende zou het wel even kunnen duren, zeiden ze erbij (dat kennen we).
Vorige week werd ik gebeld dat m’n Omega weer klaar is, er is o.a. een nieuwe kroonstift ingezet. Deze Omega heb ik voor een erg leuke (lage) prijs gekocht en toen ik vroeg wat nu de kosten voor mij zijn, was het antwoord dat het mij niets kost. Mooie service van juwelier Sellink uit Winterswijk. In de afgelopen dagen heb ik het horloge flink uitgeprobeerd. Deze Omega handwinder loopt perfect op tijd, blij met m’n gouden Omega.

Fijne dag allemaal!

33 likes

Het is moeilijk om de schoonheid hiervan in een foto vast te leggen. De kwaliteit spat er van af. Ik moet alleen nog wel wennen aan de kleur van de wijzerplaat. Ik had hem iets lichter verwacht. Eerst maar eens wat banden kopen en dan wat dingen uitproberen.

18 likes

12 likes

Thuisgebleven vandaag, weekend ziek geweest en niet fit, maar deze G.S. makes my day!

28 likes

33 likes

Mogguh :coffee:

32 likes

Begint eentonig te worden maar hij verveelt niet :ok_hand:

28 likes

Misschien de volgende keer een paar extra banden meenemen op vakantie tegen de eentonigheid.

1 like

No deskdiving today.

20 likes

Fijne maandag!

14 likes

Was van plan om een Everest aan te schaffen. Achteraf gezien nergens voor nodig.

Gisteravond wisseltje gedaan die me goed beviel.
Kga er maar gewoon mee door dan.

'tissun Tissot, 'tiszo kan d’r niks aan doen

24 likes

Vandaag deze nog een dagje, foto van gisteren omdat ik dat rode dagdingetje zo leuk vind.

19 likes

34 likes