#toetersenbellen
Gelukkig. Vind het een pracht horloge. Staat op de wishlist
Gisteren durfde ik heb niet aan om een ‘Hamilton’ om te doen. Helaas heeft het niet geholpen. Daarom vandaag maar weer wel:
Het is een prachtig horloge, maar wel een spiegel… Niet zo erg als de Khaki field auto, maar toch… Gelukkig is het in dagelijks gebruik niet echt storend. Het is alleen lastig fotograferen
Voor US$5 hadden ze hem ontspiegeld. Verkeerde bezuiniging denk ik.
Ik heb het idee dat bij de Swatch group altijd meer speelt. Als een Hamilton te goed is voor de prijs koopt niemand meer een Longines. En als die te goed is koop t niemand een Omega… etc. Of is dat een beetje te samenzwerings-theorie achtig van me?
Lekker hoor; een goede Pinot Noir is zeer goed te doen.
Daar zou je zomaar eens gelijk in kunnen hebben. Geen rare gedachte!
Dan kun je beter bij een klein Nederlands merk kopen, geen last van Swatch groups politieke spelletjes
Ook daar kon je wel eens gelijk in hebben!
Na twee maal de zwarte te hebben gehad, vandaag de blauwe opgehaald bij @Triplock Prima geregeld allemaal weer!
Bucketlist materiaal, dat moet een prachtige stad zijn waar de geschiedenis te snijden is. Enjoy!
Die JP lijkt ook (iets) gevuld. Maar waarom watervast leer? In de zomer op rubber/ nato/ staal en in de winter op gewoon leer geen optie?