Zo bam!
Ik heb sinds vanavond ook een skx! De 013! En inderdaad ik begin de hype volledig te begrijpen.
️
Zo bam!
Ik heb sinds vanavond ook een skx! De 013! En inderdaad ik begin de hype volledig te begrijpen.
️
Mooie foto! Je hebt m goed gevangen. Mij stond het niet ontspiegelde glas erg tegen. Verder een geweldig horloge voor zn geld.
Groeten
Rutger
Heel mooi ding, Fransoos!
Ik vermoed dat mijn bandencollectie ook gaat uitbreiden, alles ziet er lekker uit erop!
Ik heb een 20mm canvas band gekregen van @HanDavinci (in ruil voor een ban) in 't weggeeftopic maar alles wat ik heb is 22mm. Een 20mm komt er niet meteen.
Doe ik je er een plezier mee? Gaat ook wel lekker staan vermoed ik, is chocoladebruin.En geen nato! Dus niet te dik!
Ik wil het zeker proberen! Mocht ik hem niet dragen zend ik hem terug!
Laat me even per Pm weten wat je ervoor wilt hebben?
Laat maar… vast een ban…
Gekregen dus wordt terug weggegeven. Ik stuur je een pb’tje voor je gegevens. De skx vreugd delen, zeg maar !
Wasda voor gerecht?
Dankjewel man! Het is inderdaad soms wel lastig om een goede foto te maken met het niet ontspiegelde glas maar bij het dragen hinderd dit mij totaal niet!
Ik moet bekennen dat ik deze band op jouw Sarb niet zo’n gelukkige keuze vind
Dank je; ik ben oprichter van de Nederlandse Sportsterclub (uit de hand gelopen Sportsterhobby), ben professioneel bezig met horloges en last but not least beroepsmatig met menskunde bezig !
www.sportsters.nl
www.sportzilla.nl
Op dit moment met de motor in Toscane met ‘n grappa:
Mooi ding vind ik dat
Dank je wel Eddie.