Wat dragen we vandaag XIV

Met een nieuwe band :ok_hand::grinning:

11 likes

Van harte!
Mooi horloge, geniet er van :+1:

Handwinder?

1 like

Yes sir!

Dankjewel. :blush:

19 likes

22 likes

19 likes

Waar haalt men de loei scherpe DJ’s toch vandaan :heart_eyes:

1 like

Chronometer zonder zwanenhals fijnreguliering, das vakmanschap…:stuck_out_tongue_winking_eye:

Groeten
Rutger

Je reactie dient geen enkel doel. Het is het geheim van de smit. :stuck_out_tongue_winking_eye: Steinhart moves in mysterious ways. :wink:

Groeten
Dennis

Handwinder altijd :+1:
Ik heb er nu 2 en een aantal gehad maar nooit met display caseback. Zo jammer want die handwinders zijn leuk om te zien.

Geniet er maar van, hij is echt mooi.

2 likes

Klopt is echt prachtig

17 likes

Thanks! Gewoon hier op het forum een maand of 6 geleden :grinning:

Ja het is prachtig om naar te kijken. Ik geniet er met volle teugen van, ik blijf naar die wijzerplaat turen! :slight_smile: :ok_hand: (En naar het uurwerk :wink: ).

1 like

Zeker wel, als het zo is dan hebben ze werknemers met een hele vaste hand. Anders is het gewoon een opschrift. :blush:

Groeten
Rutger

Ik hoop het, anders stuur ik hem terug naar de fabriek! :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Maar dan gaan ze bibberen en is het geen chronometer meer…:rofl:

Groeten
Rutger

2 likes

Lucky !

1 like

8 likes

Zie net pas dat je m net nieuw hebt. Mooi horloge, veel plezier er mee en van. Mijn opmerkingen waren grappig bedoelt. :+1:t2::sunglasses:

Groeten
Rutger

1 like

In de ā€œkoudereā€ maanden m’n Stowa altijd op een leren band van Ko. In de zomer altijd maar wat lopen wisselen op zoek naar de goede band. In het Stowa only een foto van @Zulu gezien die me overtuigde dus nu:

8 likes

Hahaha ja inderdaad, under pressure!