Een Explorer I kan je eigenlijk overal op dragen, het ziet er vrijwel altijd goed uit! Zo’n veelzijdig horloge.
Dat vindt niet iedereen ,ik krijg hier op het forum ook vaak commentaar als ik hem bv.op een aparte kleur NATO of rubber draag,maar dat is juist het leuke,anders liepen we hier allemaal met hetzelfde
Het is een blauwe Casio MTD 1010. Hij is er ook in het zwart.
Wat een reus. Cool, man!
Dank, heeft een mooie aanschaf geschiedenis met tig jaar wachten en dan Panerai die besloot hem enkel via de boutique te verkopen,… rare jongens.
Met name erg gecharmeerd van het uurwerkje met zijn drie veertonnen en in het zwart. Daarna waren ze uitgevoerd met een smoke glaasje en later enkel doorkijkglas. Het zwarte uurwerk was te moeilijk voor ze en maar een paar die door de kwaliteitscontrole kwamen. Zo had het horloge nog enkele uitdagingen zoals het gat voor de chronograaf.
Begrijp ik, het lijkt allemaal nogal op elkaar
Dank je.
Dinsdag maak ik een paar foto’s.
Gaaf!!
Ziet er goed uit. Zelfs met bijpassend witte broods sokken. Geniet van dit mooie horloge.
Zo een bedoel ik. Super band.
Met een geweldige Japanner op kruistocht in het land der high end horloges. Groeten uit Zwitserland . Fijn weekend allemaal.