Wat dragen we vandaag XIV

Een Explorer I kan je eigenlijk overal op dragen, het ziet er vrijwel altijd goed uit! Zo’n veelzijdig horloge.

1 like

Nog steeds vol in de honeymoon phase :drooling_face:

24 likes

Dat vindt niet iedereen ,ik krijg hier op het forum ook vaak commentaar als ik hem bv.op een aparte kleur NATO of rubber draag,maar dat is juist het leuke,anders liepen we hier allemaal met hetzelfde

19 likes

Het is een blauwe Casio MTD 1010. Hij is er ook in het zwart.

12 likes

Door Dave Murphy gemodificeerde Rus…

17 likes

Wat een reus. Cool, man!

1 like

Dank, heeft een mooie aanschaf geschiedenis met tig jaar wachten en dan Panerai die besloot hem enkel via de boutique te verkopen,… rare jongens.

Met name erg gecharmeerd van het uurwerkje met zijn drie veertonnen en in het zwart. Daarna waren ze uitgevoerd met een smoke glaasje en later enkel doorkijkglas. Het zwarte uurwerk was te moeilijk voor ze en maar een paar die door de kwaliteitscontrole kwamen. Zo had het horloge nog enkele uitdagingen zoals het gat voor de chronograaf.

16 likes

Begrijp ik, het lijkt allemaal nogal op elkaar :wink:

1 like

Dank je.
Dinsdag maak ik een paar foto’s.

1 like

Gaaf!! :+1:t2::+1:t2:

1 like

Goedemorgen :+1:

22 likes

Ziet er goed uit. Zelfs met bijpassend witte broods sokken. Geniet van dit mooie horloge.

1 like

Back to basic solar beuker, nadenkend over de volgende fase in de collectie

15 likes

Zo een bedoel ik. Super band.

Ik denk dat deze vanwege andere plannen binnenkort ook het veld zal mogen ruimen.

28 likes

Met een geweldige Japanner op kruistocht in het land der high end horloges. Groeten uit Zwitserland . Fijn weekend allemaal.

19 likes

6 likes

Vandaag een pocketshot

27 likes