Wat dragen we vandaag XIV

18 likes

Gewoon SKXje vandaag :smiley:

16 likes

ga deze maar eens omslingeren.
Mooie middag ervoor.

18 likes

De komende dagen met de Hamilton in het land van z’n opa :slight_smile:

19 likes

13 likes

14 likes

Vandaag Seiko boutique bezocht (waar de voorraad trouwens tegenviel)
Natuurlijk mocht deze boutique-editie mee terug naar zijn stal

29 likes

Dank je.
Ik ook nog steeds :slightly_smiling_face:

Wittebroodsweken
maar dit kon wel eens een lang huwelijk worden!

26 likes

Lekker hoor Robin, je hebt de juiste gekozen.

Even tussen ons, is er nog geld over voor een potje Nivea? Je arm kan wel een likje gebruiken. :sunglasses:

3 likes

Deze vandaag, iemand bekend met het merk ?

6 likes

15 likes

Na 3,5 week non-stop de BB36 gedragen te hebben nu weer even tijd voor de AT.

37 likes

NA: Hamilton Khaki Field, vakantie beater voor de komende 3 weken :sunglasses:

15 likes

Vandaag weer Italiaans genieten!!

9 likes

Dat komt door de close-up. Ik blijf aan t smeren manđŸ•șđŸ»

26 likes

:smiley:

14 likes

Daar zou ik zelfs mee gaan slapen :ok_hand::grin:

1 like

Lunchpauze voorbij: bruinstokkie tonijnsalade :smiley:

19 likes