Ik zie nu pas goed waarom je die ene Leijona eruit pikte
Yep, ⦠maar zeker ook de artikelen van die āfuturistischeā horloges vind ik erg leuk om te lezen
De kastvorm is subliem inderdaad,
Prachtige vorm !
nou ja, iets meer, maar wel dezelfde strategie : neem je iets van ze af, dan ben je verplicht om je halve toko voor ze in te richten Wurgcontractenā¦werkt altijd.
En zolang ze het meeste verkopen, hebben ze gelijk :
Wel een leuk kaartje dit, interessant om te zien. Of het ook het lekkerste is ? Kan me niet schelen, net als wat nou het beste horloge isā¦dezelfde domme vraag.
geen ideeā¦iets met humor. Ik heb zelfs nog nooit in het biertopic gereageerd bedenk ik nu. Vroeger vond ik het rare biertjes leuk, nu niet meer.
En voor nu :
Vieze Japanse thee met een Seiko.
Even door de goot ermee dan!
is onbeleefd
Waarom niet? Ik ben tenslotte een achterhaalde hipster.
Lindeboom Gelukkig is oranjeboom al van de kaart verdwenen
Las je topic, ben benieuwd wat je er van vindt als je m een tijdje hebt gedragen. Tof.
Horloge vrienden,
Zouden de Speedmaster bezitters onder ons niet schatplichtig moeten zijn aan de 50e verjaardag van het fenomeen dat onze speedmaster toch grotendeels heeft gemaakt tot wat ie is geworden, door vanaf 16-07, 19:32:00 (CET+1) tot maandag 22-07, 02:17:40 (CET+1), of beter nog, tot woensdag 24-07, 22:50:35 (CET+1), onze moonwatch vol trots te dragen en te showen.
Ik blijf het een waanzinige, adembenemende en tot de verbeeldingsprekende prestatie vinden dat de mens uiteindelijk een stap op de maan heeft gezet. En dat allemaal, mede mogelijk gemaakt, door onze speedmaster :-).
Voor mij is er tot zondag maar 1 keuze om de pols. En jullie?
Amstel danā¦back to the 70s. Daar zie ik echt zo een armoedige tent voor me, midden in een polder, met Schele Arie als enige klant achter de Random Runner.