Wat dragen we vandaag XIV

Lindeboom :nauseated_face: Gelukkig is oranjeboom al van de kaart verdwenen

2 likes

Lunchpauze !!!

16 likes

Las je topic, ben benieuwd wat je er van vindt als je m een tijdje hebt gedragen. Tof.

1 like

Kuil graven in de tuin, duitse hulp komt dan goed gelegen.

12 likes

Horloge vrienden,

Zouden de Speedmaster bezitters onder ons niet schatplichtig moeten zijn aan de 50e verjaardag van het fenomeen dat onze speedmaster toch grotendeels heeft gemaakt tot wat ie is geworden, door vanaf 16-07, 19:32:00 (CET+1) tot maandag 22-07, 02:17:40 (CET+1), of beter nog, tot woensdag 24-07, 22:50:35 (CET+1), onze moonwatch vol trots te dragen en te showen.

Ik blijf het een waanzinige, adembenemende en tot de verbeeldingsprekende prestatie vinden dat de mens uiteindelijk een stap op de maan heeft gezet. En dat allemaal, mede mogelijk gemaakt, door onze speedmaster :-).

Voor mij is er tot zondag maar 1 keuze om de pols. En jullie?

5 likes

Amstel dan…back to the 70s. Daar zie ik echt zo een armoedige tent voor me, midden in een polder, met Schele Arie als enige klant achter de Random Runner.

1 like

Nieuwe aanwinst, de Flightmaster :smile:

20 likes

Gisteren de foto genomen maar vergeten te posten, vandaag ook gewoon weeršŸ˜Ž

19 likes

12 likes

Net terug van de fitness waar ik zwart mesh shirt and katoenen shorts in zwart droeg, dit paste er mooi bij…

(raar: hier worden vandaag postimage plaatjes niet getoond, wel op andere forums, nu maar even imgbox)

11 likes

SKX013 vandaag.

18 likes

16 likes

Prachtig!

Klassieker, helemaal niets mis mee :sunglasses:

1 like

Citizen Crystal Seven…

14 likes

Ben de laatste tijd ook naar de SKX013 aan het kijken! Heb erg smalle polsjes, dus de SKX007 valt te groot helaas. Hoe bevalt hij bij jou? :slight_smile:

18 likes

Vakantielectuur

10 likes

24 likes

Vijfje van bijna een halve eeuw oud.

18 likes