Wat dragen we vandaag XIV

Motorrijden en horloges; genieten van de tijd!!!
Klaar om morgen richting Apennijnen/Sibillini gebergte te rijden!!!

Drie weken de TAG1500, vakantiebeatertje, om!!

21 likes

Stukkie rijden met het oudje. Mmm is 2 jaar jonger dan ik. :thinking:

Ik heb niet een echt vintage horloge maar de SARB staat er wel bij.

Een Pontiac of zo zou er wel goed bij staan maar er schijnt iemand te zijn die alle Pontiacs opkoopt voor 1 euro maar er de ballen verstand van heeft.

Wie heeft een suggestie voor een betaalbaar (< 100,- Gulden hè) vintage bijpassend horloge?

23 likes

13 likes

Toch wel een erg leuk horloge al zeg ik het zelf :joy::joy:

29 likes

Bijna vakantie. Al het chique spul opgeborgen. Met de Duitser incl nieuw rubber/leer zwembadbandje naar Verwegistan

10 likes

beachlife🤙🏽

14 likes

23 likes

Hebben idd wel dezelfde looks, :sunglasses::+1:t4:

32 likes

Ik moest heel hard lachen.

Maar serieus: er staat dus wel echt een leuke Pontiac te koop op het forum nu hè. Wel voor bijna honderdnegentig gulden (waarbij expliciet is aangegeven dat bieden mag), maar het is wel echt een charmant ding, al weet ik niet of die 33 millimeter aan jou besteed is. Het lijkt ook nog best goed in z’n goudlaagje te zitten, de wijzerplaat is schoon, het ETA-uurwerk ook, dus je hebt geen afgetrapt ding om je pols. Zeg ik als leek op basis van de foto’s althans. :v:

Al vind ik zelf jouw geen-gelul-Vostoks erg goed passen bij jouw geen-gelul-Volkswagen. :+1:

1 like

:drooling_face::drooling_face::drooling_face:
Grote blij

39 likes

Wow! Heel mooi! :smile: :+1: Deze maat staat je ook veel beter. Geniet ervan! :slight_smile:

1 like

Weer thuis na een kleine week heerlijk zeilen.

10 likes

Vandaag weer eens mijn vintage KonTiki aan de pols. Het grote genieten. :slightly_smiling_face:

Goed weekend! :+1:

25 likes

Gefeliciteerd :ok_hand: :+1::+1:

1 like

tnx @SAT en @Jurtz

1 like

Kastelentour.

27 likes

ff stukje lopen…

14 likes

Heul gaaf! Gefeliciteerd :+1:

1 like