Wat dragen we vandaag XIV

Reflecteert lekker vandaag

14 likes

27 likes

28 likes

Direct een vraagje aan de echte kenners. Ik weet dat tennissen en golven met n automaat niet echt verstandig is. Hoe zit met landurig fietsen op n klinkerweg? Zeker met een oude DJ als hierboven?

28 likes

Aan toe :sweat_smile:

13 likes

Tja ben geen kenner, maar fietsen en motorrijden doe ik gewoon.
Al moet ik wel toegeven dat ik met de Aquis wel voorzichtiger ben

Maar als deze toevallig om de pols zit als ik besluit een stukje te gaan rijden ga ik niet eerst naar binnen om te wisselen. Dan blijft deze gewoon om de pols en ik heb er nog nooit iets van gemerkt.

18 likes

Mijn Breitling stroming is zojuist begonnen
 :hugs:

Met dank aan een gewaardeerde mede horloge liefhebber, nu deze NA om m’n pols. :+1:

Met dank aan een gewaardeerde mede horloge liefhebber, morgen deze NA om m’n pols. :+1:

Met dank aan een gewaardeerde mede horloge liefhebber, overmorgen deze NA om m’n pols. :+1:

23 likes

Die aquis kan wel wat hebben. Heb er 2 gehad en die als zuiphorloge gebruikt. Hebben best wat meegemaakt en me nooit echt teleurgesteld. 1x laten vallen waarna een tandwieltje niet meer bewoog. Was binnen enkele minuten verholpen.

Prima beater.

1 like

9 likes

Ik ook niet.

Maar ik trek me van alle verhalen omtrent wat wel of niet mag weinig aan. We maken elkaar een beetje gek dat je bijvoorbeeld niet mag motorrijden of klussen met je automaatje om de pols want “
 oh oh, het trilt allemaal teveel en die schokjes! Verschrikkelijk.” Jaja, op het internet is een schat aan informatie van ‘kenners’ te vinden over wat je wel of niet met je horloge mag doen.

Mijn aanname is dat een Rolex (naast alle andere merken) is gemaakt om te gebruiken, niet om af te doen. Verder blijf ik gewoon een beetje nadenken over wat ik wel of niet doe met een duur horloge om de pols. Zo zal een ouwetje soms niet meer geschikt zijn om mee te duiken, hoewel ook dat vaak erg meevalt. Maar goed, die zou ik dan dus thuislaten. Common sense, what else?

Oh enne, mbt. golfen ben ik wel een soort van kenner
 dat schrijf je met een ‘f’ en dat doen er vĂ©len met een automatisch horloge om de pols. Ik ook, totdat ik een GPS golfhorloge kreeg. Best een leuk ding. :golfing_man: :wink:

Mooie DJ, veel draagplezier @Guapo! :ok_hand:

2 likes

18 likes

23 likes

21 likes

Ergens tussen Texel en Lelystad in :airplane:

23 likes

Mooie vlag :smile:

1 like

I know :+1::+1:

Deze vandaag, op mijn verjaardag

24 likes