Ik zie hem zeker zitten Hans!
Terug in het koude Land van Maas en Waal… Na zo’n 30 graden in Rome afgelopen weekend kwamen we gisterenavond laat op Schiphol aan met slechts 14 graden…
Hier mijn NA, tijdens onze cruise gekocht. Ik vind hem erg leuk en apart met die compleet ’ curved ’ kast. Een knipoog van Bulova naar oude tijden, maar dan met modern design en super quartz uurwerk erin. Gaaf om erbij te hebben…
Dat wou ik ff delen met jullie.
Fijne avond!
Dank je wel Harry😀!
Wat een gaaf horloge, die valt wel op😀. Mooi en bijzonder, veel plezier er mee Harry!
Dank je Hans! Eigenlijk wat opzichtig voor mij, maar wél een authentiek merk en zeker ook qua design en dat maakt het voor mij dan weer mooi om in de bescheiden collectie te hebben.
Gaaf hoor. Die in het staal is ook mooi, daar heb ik een tijdje over getwijfeld.
Dank je wel! Die in het staal is inderdaad ook heel mooi, of is het titanium? Horlogevriend Frank @HorlogeHalle heeft er een. Maar die is volgens mij niet te koop.
Ik mag daar nog aan toevoegen dat het het eerste chronograaf quartz uurwerk ter wereld is dat ook een gebogen binnenwerk heeft.
Dat maakt het eigenlijk nog specialer!
@Klokkengek, die van jou is toch wel heel fraai hoor!
Die van mij heeft door z’n zwart titanium meer een high-tech-carbon-look (bestaat dat woord?).
Ik weet zeker dat ie for ever altijd hier in het @HorlogeHalle - huis zal blijven omdat deze klok officieel door de lady in da house uitgeroepen is tot mooiste horloge ever ooit.
In mijn enthousiasme hierover, heb ik ter stond toen het horloge geschonken aan haar.
Check this out!
Welke Citizen is dit?
Al gevonden, de NP4040-54E. Looks awesome!
Beetje sarb033 achtig. Die prijsklasse ook of beter te doen?
Net even gezocht en hij is er ook in het titanium ja.
Toen las ik dit pas
Die is ook wel gaaf hoor. Hmmm
Als je het gesprek wil aangaan met mijn lady moet je zelf minstens van staal zijn… B she’s tough