Middag thuis werken met:
Vandaag deze om gehad. Op weg naar huis met moeite door dwie oktobew heen geloodst, maar hij heeft het overleefd!
Wat een leuke aanwinst
Die puntige lugs
Maarre… loopt-ie achter of begrijp ik het verkeerd?
Nog even mijn nieuwe aanwinst.bedankt @Triplock, was een leuke ontmoeting,Ik koop zeker nog een keer bij jou. Top vent, klasse👍
Boem! Wát een knaller! Gefeliciteerd
Grappig, ik had die eerder op ebay gekocht, net nadat ze verschenen was in de hodinkee bring a loupe rubriek
Ik heb de koop geannuleerd vanwege serieuze twijfels over de originaliteit van de dial. Ik heb tot op vandaag nog geen 2de quartermaster gezien met dat lettertype lecoultre en vooral quartermaster op de plaat. Je moet er eens op letten, op geen enkele bekende wijzerplaat staat de ‘quartermaster’ in 2 stukken. Ik vond het behoorlijk teleurstellend dat daar niet op gewezen werd in de BAL rubriek, sindsdien weet ik dat je Hodinkee ook niet blind dient te vertrouwen.
Los daarvan (en van het kleinere maatje) vind ik het prachthorloges en wil ik er ook wel ééntje!
Volgens mij heeft @Mark020 overigens een Lecoultre boek en mogelijks kan dat uitsluitsel geven omtrent de plaat? Volgens mij alvast een vroege redial.
Vandaag een eenvoudige Army Watch Germany van Eichmüller, een Chinees en origineel ontwerp en ook gebruikt door o.a. merken als Apeks, Astina, Aqualung, Bombfrog, Chris Benz, Deep Blue, Deporte, Divex, MDE, Momentum, OMS, Poseidon, St.Moritz, Tauchmeister, Viking, Zeagle en 32º en misschien vergeet ik er nog een paar…
Who?
Een beauty
Ja, er zijn meer merken horloges dan Rolex, Omega en Breitling…
Jazeker! Maar ik zou mijn geld dan eerder in Seiko, Citizen, Orient steken maar ieder zijn keuze uiteraard
Cool!