Wat dragen we vandaag XVI

23 likes

11 likes

28 likes

De Raymond Weil Parsifal is vandaag mee op stap met Klokkengek. Lekker horloge vind ik het!:sunglasses:

Fijne dag nog!:+1:

15 likes

5 likes

Overleefd alles.

21 likes

16 likes

Build like a tank. Goed alternatief voor een G-Shock :sunglasses:

2 likes

7 likes

Absoluut. Even serieus. Ding is echt geniaal.
Draagt geweldig mede door het gewicht (een g-shock is een klomp lood ivm deze) en de erg goede band.

De afleesbaarheid, echt je weet gewoon hoe laat het is als je ook maar vluchtig richting horloge kijkt. Is echt fijn.

Daarnaast niet stuk te krijgen en voelt toch wel soort van luxe tijdens de noeste arbeid.

Ik heb de g-shock niet meer aangekeken sinds deze in huis is. [Deed ik al niet hoor, is van mijn zoon]

Aanrader dus voor de horloge liefhebber die onder werktijd horloge slopend werk uit doet voeren.
Deze vind dat vind dat lekker en gaat graag met je mee.

1 like

Echter, ik ben geen ondernemer, maar een horlogeliefhebber, ik krijg de indruk, dat er hier velen het eerste en misschien een beetje het 2e zijn… Maar goed, ik koop horloges als polssieraad en liefst niet wat investeerders of luxe-liefhebbers vooral wensen. Bovendien zie ik veel, te veel, te veel dezelfde Rolexen, ze komen me m’n neus uit.

Overigens, ik draag vandaag deze…

8 likes

Als de koper ze maar mooi vind… dat is enigste belangrijke.

1 like

Eens maar waarom die 3 ā€˜dure’ merken afzetten tegen 3 budget merken? Dan doe je toch eigenlijk hetzelfde? Het maakt toch niet uit of een horloge 5k of 500e kost? Als de eigenaar er maar plezier aan beleeft… ik proef een beetje een tweestrijd ontstaan tussen ā€˜ zelf benoemde horloge liefhebbersā€˜ die voor Seiko, Orient en Citizen gaan en zich afzetten tegen de ā€˜investeerders’ die voor Rolex gaan. Tuurlijk ik ben ook wel klaar met die 50 Subs die continue voorbijkomen maar ik snap ook we dat iemand er blij van wordt en dit even wil delen met de wereld.

Leven en laten leven…:heart_eyes:

2 likes

hopla en zo is het maar net.
.
.
.

Ik heb trouwens niet alles gelezen hoor.
Pikte alleen even dat stukje tekst van jou.

Van mij mag iedereen 100000000x zijn horloge posten hoor, keer op keer op keer en ook nog als coalitie met als zijn mede dragers. Ik stoor mij er niet aan. Elke foto is uniek en elke foto toont de trots van 1 persoon en dus helemaal leuk!

Prijs, merk, soort maakt mij geen hatseflats uit.
Als de drager er maar blij mee en trots op is.

Investeren , lekker doen als je dat belangrijk vind. Zolang je maar foto’s post, vƩƩl foto’s aub.

Eh, foto om niet off topic te geraken.

Alstu

11 likes

En weer door…!!! :wink::smile::crazy_face:

Fijne avond all :blush:

14 likes

32 likes

De gouden oude oostblokker :smile:

15 likes

17 likes

Grand Seiko SBGV205 :heart_eyes:
Fijne avond allemaal.