Wat dragen we vandaag XVI

Haha mooi, maar het echt aan mij besteed. Ben nogal huiverig voor krassen en imperfecties en hoe weet je dat het horloge 100% originele onderdelen bevat? Te veel stress voor mij :yum:

1 like

The Red Rose en een Mercedes S-klasse? :heart_eyes:

1 like

100% origineel weet je nooit… zeker niet binnen in het ding. Sowieso is het horloge geserviced, of moet dat worden waarbij veren en andere dingetjes gewoon vervangen worden. Ik zie dat ook niet als een issue.

Op mijn Polerouter zit nu een aftermarket glaasje, heb de originele plexi ook. Kan dus kiezen of ik hem origineel maak of niet.
De kroon is ook vervangen denk ik.

Dat zijn de imperfecties die bij vintage (kunnen) horen. De sport is ook om dat ding dan weer origineel te krijgen.

3 likes

Toch maar weer terug op staal :star_struck:

32 likes

Dank je Ralph! :+1: E- klasse, maar wél een hele mooie. :blush:

4 likes

Lekker thuiswerken :pray:t2:

23 likes

Gaaf hoor! Mercedes is goed bezig met de nieuwe modellen. Stuk voor stuk prachtig.

1 like
25 likes

Ja nato zat echt heerlijk, straks voor de zomer weer een topper :grin:

Ook het lederen bandje van Oris er een dag op gedragen maar die is echt te stug en te dik.

19 likes

Van harte! Mooie klok! :+1::sunglasses:

Inderdaad zijn ze sterk bezig; helemaal mee eens! Het zijn verder trouwens ook heerlijke auto’s om in te rijden. Die van mij heeft luchtvering en dat zit echt vorstelijk.:blush:

1 like

Klinkt goed! Wat voor motor heb je erin liggen? :sunglasses:

1 like

Het is een E 200.:slightly_smiling_face:

Even klikken voor een wat scherpere foto. In dit geval wel nodig om de wijzerplaat goed te zien :slight_smile:

11 likes

Zelos Swordfish Bronze Date ETA.

11 likes

Fijne vakantie Roy! :+1::slightly_smiling_face:

1 like

26 likes

28 likes

Tijd voor deze beauty :ok_hand:t2:

31 likes

And a beauty she is :heart_eyes:

1 like