Deze Hamilton draag ik nu. Gisteren geruild met @Floydian67. Deze wilde ik al heel lang hebben. Blij mee
Daarvoor droeg ik deze Orient. Gisteravond via een ruildeal met @Franc1234 binnen gekregen. Ook leuk omdat deze Mako XL een van de eerste horloges was die ik kocht toen ik HF lid werd. Kan er nog steeds blij van worden merk ik
Dat krijg je ook niet op de foto hè, die prachtige afwerking van dit horloge. Zo mooi aan de pols. Veel plezier er mee
Natuurlijk draag ik het resultaat van de ruildeal ook vandaag. Metalen bandje moet nog ingekort worden, maar zo ziet het er ondanks de herfstachtige temperaturen toch zomers uit.! Het was weer een geslaagde dag gisteren. Niets gekocht op de rikkerik en toch wat nieuws om de pols.
Gisterenmiddag een trui-/horlogewissel voor een diner buiten de deur. Na dat diner is het er niet meer van gekomen om te posten dus hier komen ze, de foto’s van gisterenmiddag. Vandaag zit de BLNR / Batman hele dag om de pols (totdat ik in bad ga vanavond)
Eensgelijks
Gelukkig weer op de stalen band!
Grootste gedeelte van de dag reizend doorbrengen. Dat doen wij met een goed boek. En natuurlijk mag een alledaagse seiko niet ontbreken