Wat dragen we vandaag XVI

Upimageloaden…

9 likes

Goedemorgen…

11 likes

Deze Hamilton draag ik nu. Gisteren geruild met @Floydian67. Deze wilde ik al heel lang hebben. Blij mee :grin:

Daarvoor droeg ik deze Orient. Gisteravond via een ruildeal met @Franc1234 binnen gekregen. Ook leuk omdat deze Mako XL een van de eerste horloges was die ik kocht toen ik HF lid werd. Kan er nog steeds blij van worden merk ik :grin:

21 likes

Dat krijg je ook niet op de foto hè, die prachtige afwerking van dit horloge. Zo mooi aan de pols. Veel plezier er mee :+1:

2 likes

Natuurlijk draag ik het resultaat van de ruildeal ook vandaag. Metalen bandje moet nog ingekort worden, maar zo ziet het er ondanks de herfstachtige temperaturen toch zomers uit.! Het was weer een geslaagde dag gisteren. Niets gekocht op de rikkerik en toch wat nieuws om de pols.

12 likes

Hij is prachtig

Veel plezier van de Hamilton en bedankt voor de soepele deal!:+1::grin:

23 likes

Gisterenmiddag een trui-/horlogewissel voor een diner buiten de deur. Na dat diner is het er niet meer van gekomen om te posten dus hier komen ze, de foto’s van gisterenmiddag. Vandaag zit de BLNR / Batman hele dag om de pols (totdat ik in bad ga vanavond)

25 likes

32 likes

Eensgelijks :+1::grin:

1 like

17 likes

13 likes

23 likes

Goeiemorgen allemaal. Koud vandaag :angry:

18 likes

28 likes

Maandag!

33 likes

Hier ook, … maandag! :sunglasses:

14 likes

Gelukkig weer op de stalen band!

1 like

Blijft mooi :+1:

15 likes

Grootste gedeelte van de dag reizend doorbrengen. Dat doen wij met een goed boek. En natuurlijk mag een alledaagse seiko niet ontbreken

12 likes

Maandag

13 likes