Wat dragen we vandaag XVI

20 likes

De NA voor mijn zoontje, hij is nu 2,5 jaar en kunt er niet vroeg genoeg mee beginnen lijkt me :wink:

Eerste pindakaasvlek zit er al op :laughing:

23 likes

32 likes

Mooi hoor! Betekent dat de Omega weer verhuist is of is dit ‘gewoon’ erbij? :+1:

1 like

25 likes

Mijn Explorer met mijn nieuwe DG overhemd van Zalando :rofl: met beide grote blij!

21 likes

Dankjewel! :smile: Dit is ook op een andere band, ik vind hem zo nóg mooier. De Globemaster is naar een ander forumlid gegaan. :+1:

1 like


Mogguh :coffee:

24 likes

Ik zal jullie niet elke dag met dit zelfde horloge gaan vervelen met telkens een andere mouw. :roll_eyes: Maar de combinatie geel/blauw van vandaag is wel erug skøn!

Jammer dat de kleuren op de foto niet zo mooi overeen komen als in het echt.

17 likes

Nog een mooie manchetknoop erbij om het af te maken? Of is dat not-done bij een prachtig horloge?

23 likes

Heb vanmorgen om half negen en vijf voor negen een foto gemaakt van mijn Porsche Design horloge.
Die wilde ik delen met jullie.


Gisteravond had ik ook foto’s gemaakt. Maar omdat ik gister al eerder een PD had gepost, dacht ik dat het beter zou zijn als ik vandaag alles in 1x zou posten.
Iets (?) bewerkt voor maximaal showeffect:

21 likes

Tenzij je initialen DG zijn (en dan nog twijfelachtig) zou ik hier een trui of jasje over dragen… :wink:

3 likes

13 likes

26 likes

Ah. Hij gaat weer verder ‘around the globe’. Mooie nieuwe aanwinst iig! :+1:

Ps. Likies zijn op.

1 like

ProPilot vandaag voor het feestje vanavond ;).

20 likes

Fijne dag allemaal!

43 likes

Goodmorning all :sunglasses:

Grt, Ricardo

21 likes

Goedemorgen!!!

27 likes