Wat dragen we vandaag XVI

Ben je niet bang dat prachtige horloge te beschadigen tijdens werkzaamheden?

Is dat trouwens een paal van de bovenleiding van de NS (ProRail)?

1 like

Je hebt dus geen sjabloon nodig om het af te kunnen lezen :wink:

Twee dagen binnen en nummer 2 van het model, niet de kleur, op dit forum? De Lorier Falcon Alpine White.

Super blij mee!

15 likes

18 likes

Je went er heel snel aan is mijn ervaring. :blush:

Nog maar een dagje de Oris BC maar nu op een Tropic rubberen band, maakt hem iets sportiever :sweat_smile::grimacing:

21 likes

. Gewoon op een donderdagmiddagšŸ˜

32 likes

Geinig, zo op 't oog lijkt het natuurlijk half 5. Toch een beetje raar, maar wel leuk! Mooi horloge @Jurtz! :ok_hand:

1 like

41 likes

27 likes

Doet ie het weer? :slightly_smiling_face: Staat wel mooi op die band!

2 likes

Voor mij vandaag deze mooie Tissot Ballade, die ik enige tijd geleden van Frank @HorlogeHalle over heb genomen, maar nog nauwelijks heb gedragen. Prachtig klokje met 80 uur gangreserve en ook nog gecertificeerde chronometer. Mooie Clous de Paris afwerking van de bezel en wijzerplaat. Kortom: een kanjer van een klokje! :slightly_smiling_face::+1:

Fijne dag nog! :+1:

21 likes

17 likes

Ja heel gek. De eerste uur viel hij telkens stil en moest ik er tegenaan tikken om het uurwerk weer tot leven te brengen. Daarna om de pols geslingerd en hij loopt nu al een aantal dagen als een zonnetje en precies op tijd. Snap er niets van. :laughing:

3 likes

Complimenten hoor!
Je scoort gemiddeld vrij hoog bij mij (wat de geshowde horloges betreft dus (:roll_eyes: ))
maar met deze beauty schiet je wel weer bijna tegen het plafond :laughing:

1 like

Gelukkig maar Adil- wonderen gebeuren soms spontaan :wink: - want het is waardeloos als je een klokje net hebt gekocht en je kan er al meteen mee naar de horlogemaker. Dat is zoā€™n domper op je plezier dan. Geniet ervan; het is een mooi ding! :+1:

3 likes

Heb nog wel een reserve voor jou hoor Adil, hoeeeee jongen, die is mooiiiiii !:grinning:

1 like

De horloges die ik van jou kocht zijn helemaal prima hoor @HorlogeHalle. :ok_hand:t3::+1:t3:

2 likes

Mooi man!!
dat vind ik belangrijk. Minstens zo belangrijk dat je er plezier van hebt

:muscle::raised_hands:

1 like

Frank is goudeerlijk, voor hem durf ik mijn handen in het vuur te stekenā€¦ al zal ik dat niet gauw doen! :joy::stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes