Wat dragen we vandaag XVI

13 likes

Zo dikke nieuwe aanwinst mien jong! Gefeliciteerd! Mooie verschijning staat je goed! One piece collectie? Ik ben het overzicht kwijt…

2 likes

Vandaag in retro sferen met de ‘silverboy’

22 likes

Vind dit een geweldig mooi horloge. Staat goed hoor op die NATO :ok_hand:t2:

1 like

Dankjewel! Naast de Sinn gaat dit wel een blijvertje worden. Ik vind de nato leuk maar hij is net ff te klein :sweat_smile:

19 likes

16 likes

Haha geen probleem. Dankjewel, ik heb hem nu ruim een week. Hij bevalt uitstekend. :smile: :+1:

2 likes

Dankjewel. Ik heb naast deze nog de Steinhart. De Seiko en B&M zijn verkocht. :+1:

22 likes

Welke Seiko was dat ook alweer? Goede upgrade wel. Echt tof. Steinhart eruit en een duikert erin? SPB077 a.k.a MM200? :sunglasses:

P.S. Was dat de Globemaster van @Rolopalooza?

1 like

Die vind ik meer hebben dan die populaire “Casio Royale”, beter maatje ook zo te zien

1 like

Zeker, met 39 x 34 mm is deze voor mij een stuk draagbaarder. Net als de Casio Royale is deze goed te betalen: https://www.kish.nl/nl/431137/casio-retro-horloge-a500wea-7ef/ Maar eigelijk wil je de gouwe :smile:

5 likes

6105-8110. Steinhart gaat er niet uit. Is een aandenken van m’n vakantie in Zwitserland. Daarnaast ongeveer de beste bang for buck mogelijk voor een horloge. Ik wil ook nooit meer een Seiko, eerlijk gezegd. :joy:

De Globemaster komt van Roald ja, klopt.

1 like

Haha Seiko is een bepaalde fase in je horologische leven :stuck_out_tongue_winking_eye:. Dat gezegd te hebben neig ik wel steeds meer naar een herintroductie van de SKX007J in de collectie…

9 likes

7 likes

Ik raad je aan om even pas op de plaats te maken, je hebt pas net je Pelagos man! :wink:

1 like

Even wat testen uitvoeren, veilig vanachter mijn bureau maar voor het geval dat toch maar de g-shock vandaag.

12 likes

Herdenkingstocht Operation Market Garden nu in Mierlo met een Rus om mijn pols. :thinking:

29 likes