Wat dragen we vandaag XVI

Moet wel even de datum nog bijstellen, doet de watchwinder niet :sweat_smile:

23 likes

18 likes

18 likes

Wissel naar vintage😀, fijne middag allemaal!

Ω

27 likes

Twaalf uurtje

22 likes

M’n laatste aanwinst. Op de laatste dag dat ik deze volgde, veranderde verkoper in de VS de voor mij gunstige “eBay Global Shipping Program” en verwijderde alle “shipping” mogelijkheden. Ik had 'm op snipe staan (automatisch bieden op het laatste moment) en had die laatste dag niet goed gecheckt. Moest ik nĂĄ de koop, ik was enigste bieder, alsnog prijzen voor shipping aanvragen. Uiteraard niet eBay’s Global shipping Program, maar een best dure shipping + nog $ 12 voor “het naar het postkantoor rijden, in de rij staan, formulieren invullen” terwijl hij ook al een paar dollar op de officiĂ«le verzendkosten had gedaan (zag dat achteraf op de nota staan die er bij zat) Toen het bezorgd was, waren er uiteraard ook geen “customs” vooraf berekend. Of ik dan ook nog eens € 34,52 bij het postkantoor wilde afrekenen, terwijl ik meende, dat die dure verzendkosten ook “pre customs” inhielden. EBay voelde zich niet verantwoordelijk, moest het zelf maar uitvogelen met seller. Na lang gedoe, kreeg ik dan in ieder geval ruim een tientje terug (die $12) en achteraf was ik nog wel goed uit, gezien ik het beginbod had, maar het blijkt dat je verdraaid moet opletten met deze grappen, want het werd betaald per MasterCard en niet per PayPal, dus weet niet of ik iets terug had gekregen bij niet afleveren. (Sommige CC wel)
Anyway


8 likes

Dank je wel Hans!:+1::sunglasses:

1 like

Ook vandaag weer deze :grin:

17 likes

Deze maar weer eens.

16 likes

Dit blijft de perfecte maat

21 likes

27 likes

Na al twee keer achter het net gevist te hebben bij Timex (lees: te laat!) bleek ik nu de eerste te zijn die reageerde op het bericht van @Xray dat hij zijn net binnen gekomen Timex Q Reissue weer van de hand ging doen.

Vandaag opgehaald en kan niet anders zeggen dan dat ik erg in mijn sas ben met mijn nieuwe aanwinst :slight_smile:

23 likes

11 likes

En je hebt Antilliaans bloed dus dat moet goed komen

11 likes

14 likes


Mijn Junghans op een grijze Struisvogel :slight_smile:

21 likes

15 likes

17 likes

8 likes