Wat dragen we vandaag XVI

Een oud mode horloge. Ziek thuis nergens zin in dus snel uit de exit bak gepakt.

5 likes

Verreweg mijn meest gedragen horloge van de laatste weken. :smiley:

17 likes

Thnx

20 likes

:drooling_face:

1 like

Dank je wel Thomas, paar weekjes geduld moeten hebben maar vooralsnog een tevreden mens. :+1:

We gaan het beleven Jeroen, ik zal er een gepaste NA over maken.:grinning:

3 likes

16 likes

Correct😉.

Hij bevalt prima, bezel loopt super subtiel. De wat kleinere cijfers op de bezel zijn een verbetering imo. Saffierglas uiteraard prima, uurwerk loopt zeer soepel. Kleur groen perfect. De band… Mja voor dat geld mag die echt ook wel een upgrade krijgen, toch maar een jubilee besteld😉

1 like

Yema SpationauteIII '88.

8 likes

12 likes

Aantal video’s bekeken en dat is bij de meesten de eindconclusie…voor het geld hadden ze ook diashield erop kunnen zetten. Gisteren bij een AD om de pols gehad, €830 vond ik toch wat veel…thuis gekomen…checken en voor €730 nieuw op internet, toch nog best veel…

Maar irl echt een prachtige kleur groen :ok_hand::yum:

Heb je die jubilee bij strapcode besteld?

1 like

Net opgehaald bij de plaatselijke Seiko dealer. :+1:t2:
In werkelijkheid zoveel mooier dan op het plaatje, helemaal Happy :kissing_heart::heart_eyes::star_struck:

19 likes

Gefeliciteerd! Echt een beauty hey :ok_hand::yum:

Ik heb de Samurai gehad en Monster ook en nu in het bezit van een Turtle maar de lume op deze is het best vind ik :+1::grinning:

21 likes

Moet hem nog helemaal ontdekken, vooral hoe het zonlicht met de plaat en de lunette speelt is fenomenaal :sunglasses:
Echt een toppertje in the house :wink:

1 like

Zeer zeker…elke keer wat anders in een ander licht :ok_hand::star_struck:

Veel plezier daarmee :+1::grinning:

2 likes

Flink wezen shoppen, veel Tissot, Longines, Heuer, Seiko…Maar ik ben uiteindelijk geëindigd met een massieve opaal steen. De horloges zijn hier (Australie) allemaal redelijk betaalbaar maar net niet betaalbaar genoeg…

16 likes

Groeten
Rutger

16 likes

20 likes

28 likes

Een niet zo spannende treinreis met een iconisch horloge🙌🏽

34 likes