Ik denk toch dat ik de Breitling mooier vind 
1 like
6 likes
Wat dacht jij; ik gooi er meteen 5 fotoās in 
Edit; en toen dacht je ik gooi er 2 op de pols 
@PaJa, bedankt voor de CB strap! Meerdere keren gehad, maar ik was vergeten hoe fijn het draagt.
17 likes
De hommage





met upgrade.






















