Dat is een goeie en een moeilijke. Ik denk dat het in strijd is met de nieuwe AVG wetgeving, maar ik ben geen jurist. 
ik had alleen honger.
Dat wordt een kroketje bij de Febo vanavond!
Ook best lekker trouwens. 

Ik ga eten kopen voor vanavond⦠Salut!
Hahaaa Stefan, we zijn al tot zaken gekomen.
Dat ging heel vlot.
Ik had het plaatje al wel, maar de stoffelijke uitvoering nog niet.
En dat gaat dus veranderen.
Foto heb ik genomen in een interieurwinkel in Denemarken een paar weken geleden.
Zal eerlijk zijn, de motivatie voor het maken van de foto zit in de lamp: een stukje plexiglas of acryl, waar de lamp zelf mee uitgebeeld wordt. Het plaatje is 1 cm dik,⦠geinig.
(zal niet verder off-topic gaan nu
)
Deze is toch wel de mooiste (42) mm Seamaster.
Deze keer om mogen hebben bij ad in Zwolle ⦠wel wat grote kasten, maar hebben wel erg gave horloges 
Ja mooi hĆØ. En dat terwijl jouw forumnaam provoceert 
Ik zou het vuur wat lager zettenā¦

Klopt de meeste kasten zijn 43 mm en lijken dikker dan wat we gewend zijn, maar de pure renosance is 42 en in een hele mooi kast. Echt een topper. Ze ontwikkelen momenteel ook uurwerken in een kleinere kast 
Helemaal mee eens. Vind persoonlijk de generatie Seamaster die voor deze kwam iets te gedateerd en de nieuwste Seamaster weer iets te strak. Dit is de perfecte balans 











