Wat dragen we vandaag XVI

Hmm toch maar een keertje passen van iemand en dan isschien wel fund raisen en dan nog hopen dat je er ergens eentje bemachtigen kunt

Want? @Krabong heeft ā€œbandenā€ met Bulang? :smile:

Nee, maar we wonnen allemaal, incl. Bulang, dicht bij elkaar in de buurt :+1:

Oh, sterkte daar in Heƫle.

1 like

Ahum, in het Wassenaar van Heerlen :joy: dan toch wel.

1 like

Ik heb er al eentje :yum:

9 likes

14 likes

Bescheiden chrono😜

10 likes

image

14 likes

Al je horloges mee naar Praag?:smirk::smirk:

Vandaag deze op rechts

En deze net opgehaald bij S&C in Den Bosch en nu maar even op links…

8 likes

Dank. Was benieuwd of ik het wat zou vinden. Maar na een dag om de pols moet ik toegeven dat ik hem ook erg tof vind.

7 likes

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten.