Hmm toch maar een keertje passen van iemand en dan isschien wel fund raisen en dan nog hopen dat je er ergens eentje bemachtigen kunt
Nee, maar we wonnen allemaal, incl. Bulang, dicht bij elkaar in de buurt 
Oh, sterkte daar in Heƫle.
1 like
Ahum, in het Wassenaar van Heerlen
dan toch wel.
1 like

14 likes
Al je horloges mee naar Praag?

8 likes
Dank. Was benieuwd of ik het wat zou vinden. Maar na een dag om de pols moet ik toegeven dat ik hem ook erg tof vind.
Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten.







