Wat dragen we vandaag XVI

Nee… maar snap het wel, soms heb je van die stalen bandjes die je gratis epileren. Die gaan er dan ook meteen uit.

1 like

Klaar met klussen dus snel weer de Movember om :hugs:

30 likes

We dragen vandaag de nodige krassen na een flinke val ik een diepe kuil tijdens een vette MTB-clinic in Wageningen. De krassen stellen geen zak voor natuurljk, maar de 5 gekneusde ribben waren minder. Vooral afgelopen nacht :smile: Niesen was bijvoorbeeld geen goed plan.

De Seiko was lekker veilig thuis overigens. Twee dagen geen horloge dragen is niet leuk. Nu mag ik weer!

14 likes

Sterkte man, pijnlijk gekneusde ribben. (Maar dat hoef ik je nu niet meer te vertellen)

1 like

Dankjewel. Nee dat is zo ongeveer het pijnlijkste dat ik ken. Het is ook al de derde keer (iets met ezel en zo :thinking: ) De andere boys moesten hard lachen om de geluiden die ik maakte na de val en dubbele koprol. Je zit zó naar lucht te happen :joy:

De droppings boven de heide waren een onverwacht kadootje. Niet normaal wat een kippenvel met al die vliegtuigen en parachutes. Dat maakt veel goed!

1 like

Ach, deze ook maar weer aan dan, mooie late lunch :

29 likes

31 likes

21 likes

Op ons vakantieadres in de Pfalz. :clinking_glasses:

21 likes

:heart_eyes: ik ben echt verliefd op de Rolex Explorer ik wil er ook nog een gaan halen.

Je zegt het alsof het een broodje kaassoufflé satésaus is

2 likes

Avondwisel.

:beers:

33 likes

Bij mij is het vooral handig dat je niet voor alles op je telefoon hoeft te kijken.

Een bijkomend voordeel is dat heel veel verschillende wijzerplaten en bandjes hebt om hem een beetje fris te houden.

Ben onderhand al aan me 2e maar moet wel zeggen dat het een wegwerp product is net als een telefoon.
Als je hem wil blijven gebruiken moet je eigenlijk elke 3 a 4 jaar een nieuwe kopen

1 like

20 likes

Thanks! Na de eerste kleine krasjes op de bezel en kast ben ik eindelijk ook niet zo panisch meer met dragen, gaat nu ook gewoon om naar het strand, speeltuin, kinderboerderij, kleine klusjes in huis, etc.

Eigenlijk de perfecte toolwatch dus :wink:

29 likes

Pretty in pink

30 likes

34 likes

26 likes

11 likes