Kan ook optische bedrog zijn.
Leek net of die 1mm te klein was / is.
Dit is de NorthFlag, oftewel de NF. Refnr 91210N
Enig model, dus geen varianten met andere kleuren. Ook niet passend in een lijn. Maar wel ontwikkeld uit de heritage van de Ranger.
Was het eerste model met glasbodem voor Tudor, en het eerste model dat vanaf begin met hun eerste manufacture uitgerust werd.
(de BB was welliswaar het model waar dit binnnenwerk z;n première beleefde, maar de BB was ontworpen oorspronkelijk voor een ander binnenwerk)
Tudor was er trots op en vormde een heel duidelijke stap in het loskomen van Rolex.
In hun brochure van 2015 start het verhaal van de NF als volgt:
Commerciëel was het aanvankelijk geen succes. De BB overschaduwde dit model volledig.
Productie is paar jaar geleden gestaakt
Ik heb hem op staal, maar de andere band heb ik ook
Dit is een ankerstuk in mijn verzameling
Avondwissel … was gisteren in een opwelling zomaar bijna verkocht … toch maar ff snel dragen zodat ik niet vergeet hoe blij ik hier van wordt
Even een fotootje van vorige week in een Franse file, maar ook na thuiskomst gaat deze toch best vaak om de pols dus ook vandaag. Fijne zaterdagavond!
Interessant verhaal man Echt een sportief horloge
Snap ik helemaal …ze zullen waarschijnlijk ook weinig te krijgen zijn…
klopt.
nieuw wastie iets van 4200 of zo. 2e hands zie ik ze nooit onder de 2500, maar er was even een tijd dat ze 3500 moesten kosten!!
Dat was belachelijk.
Van harte met deze prachtige Tudor met deze kleur bezel ,zie je niet vaak en dus nogmaala proficiat !
Prachtige aanwinst en goed op de foto gezet hoor !
Ziet er top uit veel plezier ermee!!!
Ongelooflijk Harry, heb ik helemaal zelf gedaan😁
Uebung macht de Meister !
Dit is wel echt een mooie combinatie met die band!