Wat dragen wij vandaag C 💯

Hier gaat de bonding vlot ermee :grin:

Maar komende dagen komt de Navi aan de beurt.

1 like

Dat is een waarheid als een koe, maar denk dat je vader er wellicht wel harder voor heeft moeten werken :+1:. Tja, tijden veranderen idd. Hoef gelukkig nooit meer mijn zondagse jas aan, pfff nu klink ik wel oud zeg :wink:

2 likes

Van vandaag eerder, om iemand enthousiast te maken voor een groen horloge.

12 likes

Snap ik helemaal, drukt een stempel op de beleving en ervaring van een bepaald merk.

Mooi die Omiwatari, gewoon een hele mooie dresser en een datum heeft die echt niet nodig :+1:

1 like

11 likes

Lekker gezellig, heb je Peter G ook uitgenodigd want die is ook gek op worstenbroodjes :wink:. Trouwens hoe bevalt die Swatch-Speedy?

:star_struck:

Gefeliciteerd met je Citizen, mooie wijzerplaat en je hoeft er nooit meer wat aan te doen. Altijd op tijd en datum, wens je veel draagplezier :+1: :ok_hand:

1 like

Wat een beauty is die Squale toch, verwacht dat het de komende jaren lastig zal worden om deze te overtreffen :+1:. Minpuntje is wel dat ze moeilijk van de pols af gaan :wink:

1 like

Vanavond serieus aan de borrel… :sweat_smile: Met een van mijn lievelingshorloges aan de pols. Morgen gaat ie weg voor full service en daarna meteen weer aan de pols mee op vakantie. Mijn Tudor Red Rose…:blush:

Cheers!:clinking_glasses: en een fijne nacht alvast!:four_leaf_clover:

33 likes

Polo Summer Cup :sunny:

23 likes

Mooi!:ok_hand:

1 like

23 likes

Heel mooi dat licht blauw. :ok_hand:

17 likes

Jongste zoon en mijn betere helft!

22 likes

Och, arme … :laughing: