Nog altijd de CW-C65 Trident
Dit is een hardnekkig horloge
want dat klopt en dat was ook niet de eerste keer.
Ik houd toch het meest van een niet-standaard Speedmaster of in ieder geval anders dan zwart. Maar met de Tokyos bijna compleet ‘hoort’ er ook een zwarte in en dat is steeds deze '57 BA geweest en dan vertrok hij soms weer omdat het toch de minst gedragen Speedy was. Inmiddels is dit geloof ik nr 4 (geen enkel ander horloge is meer dan eens terug gekomen) en dat moet misschien maar genoeg reden zijn er nu aan vast te houden.
Mooie Tudor, eentje met een zomers kleurtje. Je hebt echt toppers van horloges En wat zullen je dochters het leuk vinden dat je er bent en jij natuurlijk super trots op je dochters
Dat is dan echt balen, kan je niet eens die mooie Sinn U1 plaatsen. Morgen weer een kans
Ik moet bekennen dat ik bij de solo van oudste dochter tranen in de ogen kreeg. Kiekebich ook nog
Hier gaat de bonding vlot ermee
Maar komende dagen komt de Navi aan de beurt.
Dat is een waarheid als een koe, maar denk dat je vader er wellicht wel harder voor heeft moeten werken . Tja, tijden veranderen idd. Hoef gelukkig nooit meer mijn zondagse jas aan, pfff nu klink ik wel oud zeg
Snap ik helemaal, drukt een stempel op de beleving en ervaring van een bepaald merk.
Mooi die Omiwatari, gewoon een hele mooie dresser en een datum heeft die echt niet nodig
Lekker gezellig, heb je Peter G ook uitgenodigd want die is ook gek op worstenbroodjes . Trouwens hoe bevalt die Swatch-Speedy?
Gefeliciteerd met je Citizen, mooie wijzerplaat en je hoeft er nooit meer wat aan te doen. Altijd op tijd en datum, wens je veel draagplezier