Vandaag was deze aan de beurt
Prachtige Grand Seiko!
Het is dan ook een chronograaf heel mooi horloge !
NA…Jeugdsentiment …Toen ik deze zag moest ik hem gelijk hebben …precies zo één gehad toen ik jong was… misschien wel mijn eerste horloge…analoog en digitaal zoals deze vergeet ik nooit…op een plastic doorzichtig bandje
Gefeliciteerd met je NA Nils
Thanks
Mooie Tudor van je zoon
Thanks👍🏻
Zit gewoon een standaard sellita uurwerk in,geen chronometer,maar je kunt soms geluk hebben met de afregeling.
Mijn Omega Seamaster op nieuwe bracelet. Bracelet pastte net niet (halve mm). Heb de gok gewaacht met speciaal schuurpapier voor metaal. De zijkanten geslepen en hij past
Hoe bevalt die? Mooi hoor. Super toffe uitvoering, helaas een limited, toch?
Hij bevalt meer dan goed. 36,5mm maar de 44GS kast (uit 1967, mijn bouwjaar) is gestrekt, waardoor hij zeker niet te klein is voor een 16,5cm pols. De dial is een zilverkleurige basis met een oh zo subtiele roze gloed, volgens Grand Seiko het effect van kersenbloesem op versgevallen sneeuw. Of andersom, dat ben ik vergeten.
Met 72 uur powerreserve kun je hem ook even wegleggen. Maar goed, geen datum dus even opwinden en gelijk zetten is nou ook weer niet zo’n opgave.
Het is inderdaad een LE van 1200 stuks. Hij heeft lang in de kluis gelegen, maar gaat voorlopig niet terug. Met de SJE093 voor het weekend, de Submariner voor Aziatische avonturen, en wat G-shocks voor sloopwerk hoef ik voorlopig niet langs DNK.
Toffe chrono, gefeliciteerd Ed