Wat dragen wij vandaag C 💯

27 likes

31 likes

27 likes

Dank je! Klopt en was ook de reden om deze te kiezen.

2 likes

Vandaag, op de diploma uitreiking van mijn vrouw

28 likes

Toch nog steeds een van de mooiste Seiko’s

21 likes

Goedemorgen,
de Yema Navygraf, een quartz zonder datum,
Prima voor op de fiets in de regen :cloud_with_rain:.
Fijne dag!

20 likes

Proficiat ! :+1:

1 like

Leuk effekt ! :+1:

1 like

32 likes

15 likes

16 likes

33 likes

Toch iets lichts op deze regendag.

22 likes

Wow!! Beauty :star_struck::star_struck:

1 like

23 likes

16 likes

Goedemiddag allen!

22 likes

Nou, niet zozeer vreemd, ik had eerder Seiko’s dan Deep Blue’s. Je ziet in mijn State of the Collection (aan te klikken in mijn handtekening) wel dat ik een redelijk aantal Seiko’s heb (en ik had er ook nog wel een zwikje eerder) Ik wilde altijd een échte “turtle” en ik begon met een Heimdallr, een Chinese lookalike van de originele “Captain Willard” of liever noemde ik die “Captain Uemura” want deze Japanse ontdekkingsreiziger was al eerder een beroemde drager van dat bekende horloge. Maar volgens ingewijden, is dat niet eens een “turtle”. Ik ging op zoek naar een Seiko Turtle en vond een tijd geleden een aanbieding hier op het forum in “gun metal”. Een ‘offer I couldn’t refuse’ en zo gebeurde het. De lookalike werd weer verkocht en zo is het gekomen.

Vandaag is een andere dag, ik vond deze Kentex in de UK, voor dat het buiten de EU terecht kwam en de prijzen nog zonder 21% BTW werden berekend. Je kunt ze nog wel in Japan vinden, maar ze zijn wel overdreven duur. Er zit een eenvoudige Miyota 80 serie in maar wel met een goudkleurige rotor.

10 likes

Vandaag eens een dag op kantoor, dus mag er iets knappers om op de doordeweekse dag dan het horloge vol krassen en butsen.

12 likes