Wat dragen wij vandaag C 💯

30 likes

33 likes

Weekend! :grin:

17 likes

Hèhè…

11 likes

Fijn weekend!

10 likes

Goedemiddag HF vrienden, gisteren alleen snel wat foto’s gepost.
Jongste zoon met zijn a.s vrouw kwamen een dagje langs, min of meer om afscheid te nemen. Gaan volgende week emigreren naar Zweden (snik snik), zaterdag nog even op en neer om spullen over te brengen. Dus ja, moest wel prioriteit stellen. Maar vandaag zijn we er weer :smile:
vandaag mijn Rolex om de pols, vind ik mooier dan de nieuwe met witte letters. Smaak verschil he :wink:

Fijne avond iedereen, en uitkijken naar morgen. Gaan we natuurlijk winnen van onze Turkse vrienden, ik zeg 2-0 voor Nederland :+1:

31 likes

18 likes

16 likes

21 likes

Hoi Cihan, gefeliciteerd met je Mont Blanc, zeker een heel mooi horloge :+1: :ok_hand:. Wens je veel draagplezier en voorlopig niet flipperen he :wink:. Alleen nog even een vulpen erbij kopen :smile:

1 like

Prachtig.
Helaas zijn mijn likes op…

2 likes

Van deze Speedmaster word ik echt vrolijk, lekker kleurrijk :+1:

1 like

Elk nadeel, heeft zijn voordeel. Nu kon je wel lekker een foto maken van je Superocean, zo mooi dat blauw en een heerlijke mesh band :+1:. Misschien moet ik die ook maar eens op die van mij doen, kweenie waarom, maar heb wat met mesh banden :wink:

1 like

16 likes

Ha die is leuk, nu is de vraag: gaat u naar de maan of naar mars :wink:

10 likes

De NA vanavond tijdens het voetbal!

19 likes

Vers van de pers!

25 likes

Gefeliciteerd met je Certina, wens je veel draagplezier :+1: :ok_hand: Staat je goed om de pols, enne met je 18 cm polsen kan je makkelijk ook 45 of 46 mm dragen om je pols :wink:

1 like

Lekker man!:+1:

1 like