Wat dragen wij vandaag C 💯

31 likes

26 likes

Leuk horloge en ook nog eens waterdicht :+1:. Daar moet toch iets leuks mee te doen zijn in thema weken horloges :wink:

2 likes

Gefeliciteerd Frans met deze mooie Marinemaster, gewoon een lekkere vette Seiko. Wens je natuurlijk veel draagplezier :+1: :ok_hand:

O ja Frans, kijk eens naar het topic “themaweken horloges”. Jij met jou camera en creativiteit moet daar deze week toch hele mooie foto’s kunnen posten :wink:

2 likes

23 likes

Heel sportief mijn beste, met natuurlijk ook een mooie sportieve Tudor :+1:

2 likes

Aan het werk met de Hamilton om. :v:t2:

20 likes

Dank je Anthony :yum:

1 like

Stad in en geen zin in gezeur…

Belachelijk wel. In Azië draag ik wat ik wil, waar dan ook zonder zorg. Thuis in Amsterdam gaat t weer in de doos :thinking:

20 likes

Avondzonnetje met de Chronomaster:

31 likes

Dank je.

1 like

Lekker laten beginnen met een flikflak, over een jaartje of 4 moet toch wel de eerste tudor bij hem om de pols zitten. Kan niet vroeg genoeg beginnen met opvoeden met horloges :wink:

1 like

21 likes

Herkenbaar, aapje = 9 maanden oud en grijpt altijd naar mn horloge. Of mn bril… :smiling_face_with_tear:

2 likes

Zie ik hier vandaag toch heel veel WR horloges voorbij komen, nou verwacht een boel post in het topic “thema weken horloges” van al die horloges. Hopen dat het HF systeem het aankan :wink:

Hé, die had ik nog niet gezien bij jou.
NA?

1 like

Voelt wel zo, maar ik heb hem al een paar maanden. Hij lag extern te wachten op mooi weer en vorige week gehaald. Hij zal nu wel vaker voorbij komen🙂

1 like

Wat bloed, zweet en tranen verder maar de band is weer verwisseld

27 likes

Heel mooi, geniet met volle teugen…:ok_hand:

1 like

Laatste zonnestralen van de dag. Fijne avond HF!

22 likes