Dank u. Ik draag hem geregeld en waarschijnlijk wordt het deze op reis, samen met een horloge waar ik de datum kan aflezen zodat ik niet enkele dagen of weken te laat arriveer op mijn werk.
Ok, zelfde als afgelopen 3 dagen. Weer eens op vliegveld back zu hause. Morgen ander klokje om.
Hij gaat bijna wennen en daily watch worden. Dat kan niet de bedoeling zijn.
Goedemiddag HF vrienden, het zonnetje schijnt volop, tja wat doe je dan, een foto met de zon om het horloge
Hoe leuk die schaduw van de wijzers
Wens iedereen (ondanks de teleurstelling van gisteren) een fijne dag, zeker de leden die aan de bbq gaan
Mooi he hoe die plaat met het licht kan spelen . Ik heb die van mij beide op leer gevoeld en op staal. Keus was niet moeilijk, werd dus op staal.
. Misschien toch eens op leer proberen
roept bij mij herinneringen op, die van mij (mijn eerste horloge) is gaan hemelen. Wel ander model van de Commodoor.
Goeie vraag, zit hier met hetzelfde???
Ohhh, ja dat wist ik, maar dacht dat er wellicht ook een andere mogelijkheid was. Niet dat ik zoveel te posten heb hoor
Heb jij ook een GS Godzilla? Nog nooit gezien. Of snap ik je niet?
Nee kan echt in hetzelfde bericht hoor, maar dan wel iedere keer opnieuw 5 foto’s uploaden
Zie hier 10 willekeurige foto’s in 1 bericht, vond het wel genoeg zo

Kan zo maar in het kunst topic
hahaha, ik ga er serieus over nadenken.
Voel me er wel heel lekker
Ook een toffe Citizen Fer!
Echt een prachtig horloge is dit! Toevallig zat ik van de week nog te kijken naar de nieuwe variant met blauwe wijzerplaat. Staat nu heel hoog op mijn wensenlijstje.
Nee joh, ben maar een simpele ziel he. Heb alleen zo’n goedkope Rikka en een Snowflake. Dus terechte vraag van je, maar zat wel met hetzelfde probleem. Daarom liet ik de skyflake ook lopen toen, vond dat leren bandje 3x niks en op staal had ie hem niet.
Ben in afwachting dat Assie thuiskomt met een zooi horloges uit de kluis. Voelt dan weer aan als NA’s
Hahaha, ja dat geloof ik best.