Wat dragen wij vandaag CI

23 likes

Waar jij zit, ook zo bloedheet? Je HGP kan het wel hebben, maar jullie moete heel veel drinken. Als je terugkomt moet je hier weer wennen, beetje zon en veel regen. Goede reis terug!

1 like

Gefeliciteerd met je CW, mooi die ice blue plaat. Wens je natuurlijk veel draagplezier :+1: :ok_hand:

1 like

Ben er maar kort mee buiten geweest, en vooral in de achtertuin :face_with_peeking_eye: :laughing: :laughing:

Je ziet ze inderdaad niet veel. Deze komt uit Japan, denk dat zulke vormen daar populairder waren dan hier in Europa :thinking:

1 like

Fijne vakantie Frank! Snap dat je deze even om wilde houden, maar gebruik voortaan dan gewoon iets van loctite i.p.v 2 componentenlijm :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Dat blijkt :wink:, maar is geen straf zou ik zeggen :+1:

2 likes

Strak! Leuk zeg :slight_smile:

Gefeliciteerd Jasper met je F. Muller, wens je natuurlijk veel draagplezier :+1: :ok_hand:. En wat heb je geruild met opa uit Duitsland?

Tweede horloge van de dag:

20 likes

Geen druppel regen en niet onder de 30 graden gehad!!

1 like

Als je terug bent hier, kan je weer goed afkoelen. Gaat in het weekend weer plenzen hier :grimacing:

1 like

29 likes

Goedemiddag HF vrienden, lekker weertje he :smile:.
Vandaag deze maar weer eens omgedaan, mag ik dat een dresser noemen, ik vind van wel :wink:

Fijne avond allemaal en morgen weer genieten van het zonnetje :+1:

32 likes

Eindelijk zomer :innocent::beers:

26 likes

Defy bij Zenith :star:

41 likes

Daar doen we helaas weinig aan. We hebben dan in ieder geval een mooie vakantie achter de rug!

1 like

hij is dan ook water resistent

1 like

Aha, dat wist ik niet. Een groot voordeel om af en toe een bandenwissel te doen.

1 like

Lech, pittig…

17 likes

Dank je :pray:t3: Hij kwam onverwacht op mijn pad, maar ik kan nu een :white_check_mark: zetten bij dresser

Hij kreeg ook wat moois

29 likes