Wat dragen wij vandaag CI

Goedemiddag HF vrienden, vandaag weer eens die mooie Rolex om de pols waar ik nog steeds verliefd op ben :wink:

Wens iedereen nog een fijne zondag, beetje zweten kan geen kwaad en op naar komende week :+1:

21 likes

Goedemiddag,

Nog een fijne zondag!!:watch:

29 likes

Wat vervelend John om te horen, het leven is soms heel hard :cry:.
Ik hoop echt dat je zus er doorheen zal komen, wens haar in ieder geval en jou natuurlijk ook heel veel sterkte :pray:

1 like

29 likes

29 likes

Mooie Prospex, mooie combi. Vooral die wijzerplaat, moet je die eens zien in het zonnetje :+1:

1 like

14 likes

Mooi die Legend Frans, en natuurlijk weer een top foto :+1:. Las laats van een lid dat hij van het brons door het zweten uitslag kreeg, is dat zo Frans? Zo ja, dan bewaar ik het brons wel voor de winter.

1 like

Zomers kleurtje. Mooi.

2 likes

23 likes

Hier wordt je toch wel heel vrolijk van :+1: :smiley:

1 like

Showen, nou ja in mijn geval dan. Kom niet verder dan het douche putje :wink:

1 like

Dankje Fred. Helemaal mee eens. Ik zal aan je denken als die mooie zon hierop straalt. :+1:

1 like

Moet ik je eerst nog feliciteren met deze fleurige Breitling, wens je veel draagplezier, voor in de zomermaanden :+1: :ok_hand:

1 like

23 likes

Fijne zondag!

14 likes

Leuke foto van je Marathon :+1:. Hou je ook wel eens het topic themaweken horloges bij, leuk topic, zeker om mee te doen :wink:

1 like

Ook leuk, een Omega Genève uit 1974. Mag dit jaar zijn verjaardag vieren:

Fijne zondag allen :+1:.

25 likes

8 likes

Lekker in ons vakantiehuisje in la douce France, zelfgemaakte rabarbertaart, de m.i. allerbeste Kuifje om het Frans weer een beetje op te halen en, uiteraard, een frans horloge…bonnes vacances!

16 likes