Wat dragen wij vandaag CI

Is het ook zeker! Geen omkijken naar, staat altijd op tijd.

Hahaha nee zeker niet!

1 like

Mooi die Avenger :+1:, niet bepaald een klushorloge :wink:

1 like

Wat een beauty is die L&S, die zou ik wel willen hebben :+1:

1 like

Gefeliciteerd met je verjaardag en je nieuwe horloge.

1 like

Vandaag met de BB54 een rondje door de woestijn :dromedary_camel: crossen!

13 likes

Zo…thuis…
KLM bedankt voor de extra vakantiedag dankzij geannuleerde vlucht :sunglasses:
Middagje koffers uitpakken, 20 wasjes draaien en meteen deze weer omgeslingerd

22 likes

Gefeliciteerd met je verjaardag en natuurlijk met je cadeau, de Citizen sports. Wens je veel draagplezier :+1: :ok_hand:

1 like

Jaahaa, Wempe maakt ook nog horloges

Daar had ik mijn Wempe in januari voor in de sneeuw gelegd

IN de natuur snap je? :rofl:

19 likes

22 likes

21 likes

21 likes

Thnx :grinning:
Zolang je met een horloge doet waarvoor deze gemaakt is , is er niks aan de hand :wink::+1:

Met echt klussen hou ik zelf op een G-Shock na eigenlijk nooit een horloge om.

Sommige roepen wel “het moet er maar tegen kunnen” , ik denk dan vaak “moet je perse testen hoever je kunt gaan” :joy:

1 like

Vind ik ook, nu klus ik zelf natuurlijk nooit maar als ik zou klussen dan met een G-Shock. Nou ja, zelfs die zou ik netjes houden, huur gewoon mensen in voor het klussen, ben een sloper he :rofl:

3 likes

Als je op Google Citizen Signature Perpetual Diver zoekt kom je ze zo tegen…ik weet zo 1,2,3 niet het typenummer :+1:t2:

1 like

25 likes

Dan is een Super Avenger beter bij je passend :wink::+1:

De eerste ‘luxe’horloge die ik ooit gekocht heb, en degene die nooit de collectie gaat verlaten

25 likes

Beter laat dan nooit. Vanochtend verslapen en daarna te druk om een foto te maken.

22 likes

Dankjewel Fred :smiley: Al jaren gaat mijn vertrouwde Citizen duiker mee. Is een beetje een traditie dingetje. Zo’n duikring is heel handig met pasta koken enzo :stuck_out_tongue_winking_eye:

Tijdens de zomervakantie ga ik 3 weken offline van HF en social media. Dat geeft me altijd rust en ik kan alles even lekker overdenken. :sunglasses:

17 likes

Na die 3 weken staat je mailbox vol met HF :+1:t2: :rofl:

1 like