Ik verwacht wel wat mee te krijgen van de evenementen waar ik werk.
Daarnaast alvast kaartjes geboekt voor atletiek en boksen op de dagen dat ik niet werk; je hebt gelijk, sommige kaartjes zijn astronomisch, deze vielen mee
En wellicht nog effe langs het Holland Heineken House, als ik toch in de buurt ben
Gefeliciteerd met je Hanhart, wens je veel draagplezier
. O ja, probeer eens een goede Gin i.p.v. whisky en dan niet vervuilen met lemon, gewoon on the rocks
. Daardoor doe ik nooit impuls aankopen
Hoe is het mogelijk met dit heerlijke weer, 26 graden is toch top. O wacht dat is hier binnen
SVP ga naar GO topic voor juiste datum. Ondertussen weer de SO aan de pols. Heb nu de 3 GO’s en de SO om mee te spelen de komende dagen/weken.
Gefeliciteerd met je San Martin, wens je veel draagplezier
. Wijzerplaat heeft veel weg van de addiesdive, die zandkleurige
Misschien kom je onze vriend Alexander daar wel tegen
Veel plezier Boris. Moeten we je tevens succes wensen?
Haal de folie er toch af Jesus
Ik ga geen medailles mee naar huis nemen, als je dat bedoeld.
Ik ben slechts faciliterend vrijwilliger daaro.
Maar gaat leuk worden!
Goedemiddag H F vrienden, zo maar een horloge gepakt.
Welk merk het is zo ik niet weten😉.
Fijne avond iedereen👍
Dank je
Heb ik gedaan (Nolet reserve Gold) Erg lekker, maar veel te duur voor mij, en dus drink ik doorgaans goedkopere Gin (Hendricks) met Fever Tree tonic, maar whisky is mijn echte passie (qua drank dan).
Okay weer genoeg off topic
Klopt helemaal. Italiaans microbrand. Ik heb de All Black variant (of Black on Black ofzo). Is inmiddels uit collectie dacht ik. Draagt er fijn en glaasje is gebold. Zit lederen band en sailcloth met binnenkant leder bij geleverd. Beide met een eigen gesp en ook nog een bandenwissel tool.
Enige nadeel is de matige kwaliteit van de lederen band. Het zwarte kleurtje slijt redelijk snel af. Verder supergoede service bij problemen (heb hem helaas al 2x teruggestuurd omdat het uurwerk het niet hoed deed).